payam
اگه ۲+۲ = ۴ ۲H +O = آب ابر + رعد = باران غم + چشم = اشك تنهائي + تاريكي = من عشق + مهر = تو پس من - تو = مرگ ! زياد به ارتباطش فكر نكن ، جمله آخر بچسب
aB'Bas S
هیچکس اشکی برای ما نریخت ،
هر که با ما بود از ما میگریخت ،
چند روزیست که حالم دیدنیست ،
حال من از این و از آن پرسیدنیست ،
گاه بر روی زمین زل میزنم ،
گاه بر حافظ تفعل میزنم ،
حافظ دیوانه فالم را گرفت ،
یک غزل آمد که حالم را گرفت ،
ما ز یاران چشم یاری داشتیم ،
خود غلط بود آنچه میپنداشتیم .
sasan pool
آهنگ یاس درباره شکست اس دق لال :
.
.
.
از چی بگم؟
... ... ... ... شاید اس اس دوس داری
قصه ی همون اس دق لالِ سه تایی
اگه قصه تلخه گناه واقعیت
داستان اس اس و گل های باخت دیشب
که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی
یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم
مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت
اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت
یه اس دق لالی با داد و فریاد گفت زود
حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود
چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد
این اس دق لالی ها چطور واسه پرسپولیس برنامه بریزن
سلام شما چرا عضو گروه sms نیستید؟حتما عضو شید خیلی حال میده.
1390/11/30 - 01:40سلام.چشم
1390/11/30 - 01:41مرسی عزیزم
1390/11/30 - 01:42خواهش میکنم.
1390/11/30 - 01:42