یافتن پست: #چشم

ronak
ronak
در Romantic
آرام باش ،ما تا همیشه مال همیم ، همیشه عاشق و یار همیم آرام باش عشق من ، تو تا ابد در قلبمی ، تو همه ی وجودمی بیا در آغوشم ، جایی که همیشه آرزویش را داشتی ، جایی که برایت سرچشمه آرامش است آغوشم را باز کرده ام برایت ، تشنه ام برای بوسیدن لبهایت
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:57
+3
ronak
ronak
در Romantic
دلت را سپردی به من و وعده همیشگی دادی، گفتی که با من همیشه چشمه زلال عشق در قلبت میجوشد؛ گفتی همیشه آرامی همیشه به امید بودنم زنده میمانی؛
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:52
+3
ronak
ronak
در Romantic
روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:46
+4
ronak
ronak
در Romantic
دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:26
+4
-1
ronak
ronak
در Romantic
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ، می گویند حساسیت فصلی است ، آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:22
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
اگه تونستي اين طوري مو درست كني ، مردي
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 23:43
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
دخترا چند نوع داداش دارن؟! 1-داداش اینترنتی تا هر وقت خواستن ازش اکانت مجانی بگیرت!و بدون وجدان درد اد لیستشو نو پر از این داداشیهای رنگ و وارنگ کنن! . . ۲-داداش خر زور تا در موقع لزوم حال بعضیا رو بگیره . . ۳-داداش خوش تیپ و پولدار تا به دوستاش بگه این بی-اف منه . ادامه مطلب رو از دست ندید! . ۴-داداش خر خون تا در موقع امتحان براش تقلب بنویسه . . ۵-داداش ماشین دار تا اونو اینور و اونور برسونه . . ۶-داداشی که چشم دیدنشو نداره(همون داداش واقعی خودش)! . شما هم اگه چیزی به ذهنتون میرسه در قسمت نظرات بنویسید
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 22:15
+8
HADI
HADI
پشت چراغ قرمز پسرک با چشمانی معصوم و دستانی کوچک گفت: چسب زخم نمی خواهید؟؟ پنج تا صدتومن. آهی کشیدم و با خود گفتم ... تمام چسب زخم هایت را هم که بخرم نه زخم های من خوب می شود نه زخم های تو...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 17:34
+9
ronak
ronak
[ زی ذی نامه ] الهی ! به‎ ‎مردان درخانه ات. به آن زن ذلیلان فرزانه ات . به آنانکه در بچه داری تکند. یلان عوض کردن پوشکند . به آنانکه باذوق وشوق تمام . به مادرزن خود بگویند : مامان . به آنانکه دامن رفو میکنند. زبعد رفویش اتومیکنند. به آن قرمه سبزی پزان قدر . به آن مادران به ظاهرپدر . الهی ! به آه دل زن ذلیل . به آن اشک چشمان ممد سبیل ! که ما را براین عهد کن استوار! ازاین زن ذلیلی مکن برکنار.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 13:32
+5
ronak
ronak
در Romantic
زخم از زبان تلخ تو خوردن روا نبود تقدیر ما به تلخی این ماجرا نبود هرگز نشد که خانه ی باران بنا کنیم سنگ بنای عشق که هم سنگ ما نبود بانو! نگو که طالع ما را خدا نخواست آجیل بوسه های تو مشکل گشا نبود! یک عمر پا به پای غمت اشک ریختم در هیأتت همیشه غذا بود،جا نبود! غیر از من و نگاه در آیینه هیچکس در سوگ چشم های تو صاحب عزا نبود از من گذشت دختر باران! ولی بدان این رسم عشق بازی پروانه ها نبود با آخرین قطار از این شعر دل برید مردی که هیچ وقت برایت "خدا نبود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 13:14
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ