یافتن پست: #چشم

elahe
elahe
چشمهايم را پيدا نمیکنم تا برای رفتنت گريه کنم... آخرين بار به پيرهن آبی ات دوخته بودمشان چمدانت را خوب گشته ای؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:38
+1
ronak
ronak
این چرا مثه اسب بچه رو ماچ میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟ له شد لپش از چشماش زد بیرون که :/ (محبت خرکی که میگن همینه هااا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:27
+2
ronak
ronak
خوشگل خانوم، ابرو كمون، چشم عسلى :))
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:02
+3
gamer
gamer
حیف نون می ره دکتر، می گه آقای دکتر من چشمام ضعیفه. دکتر می گه تا چه حد ضعیفه؟ حیف نون می گه شما اون مگسی رو که روی دیواره می بینین؟ من نمی بینمش!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 20:10
gamer
gamer
کاش قطره ای اشک بودم
 که در چشمانت متولد می شدم و 
بر گونه هایت زندگی می کردم و بر لبانت می مُردم
 تا بدانی چقدر عاشق تو هستم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:58
gamer
gamer
در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:57
gamer
gamer
اومده از خواب بیدارم کرده میگه خوابی ؟ پـــــ نه پــــ دوستم چشم گذاشته منم رفتم زیر پتو قایم شدم نصف شبی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:39
مهسا
مهسا
گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت ، كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد... كه وقتی تو اوج تنهایی هستی ، با چشماش بهت بگه : هستم تا ته تهش ! هستی ??
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:37
+2
مهسا
مهسا
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم هر جا که دلت می خواهد بــــرو ! فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد انقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت باز هم آرام نگیری..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:32
+1
-1
elahe
elahe
نه من آنم که ز فيض نگهت چشم بپوشم نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی در اگر باز نگردد ، نروم باز به جايی پشت ديوار نشينم ، چو گدا بر سر راهی کس به غير از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی باز کن در ، که جز اين خانه مرا نيست پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:27
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ