یافتن پست: #چشم

مهسا
مهسا
دوستم رفته یه پاک سیگار بخره به فروشنده میگه از اونا بدین که روش عکس “ریه” نداره ، فروشنده گفت چرا آخه فرقی نمیکنه ، دوستم گفت آخه هی چشم میخوره به عکسش ، موقع سیگار کشیدن اذیت میشم !{-53-}{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 22:48
+2
رضا
رضا
دستانم را ببين چشمان ترم را ببين ببين سكوتم چه حرفهايي را تحمل مي كند ! به خاطر تو ... نامت را هر روز زمزمه مي كنم مبادا يادم رود كه روزي ... زماني ... عاشقت بودم !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 18:57
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم میگه:زهرا اگه بی افم گفت که خیلی خوشگلم باور کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ یه مشت بزن پای چشمش تا دیگه مسخرت نکنه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:31
+1
elahe
elahe
سادگي را دوست دارم چون با صداقت است هيچ دروغي درآن راه ندارد مانند کودکي است که با چشمان معصومش به همه نگاه ميکند و با معصوميتش هزاران حرف به دنيا ميزند.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:22
+2
elahe
elahe
نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:21
+2
ronak
ronak
الهی اون چشماتون در بیاد بیوفته رو زمین :| خوبه جایی از بدنش معلوم نیست :|
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:57
+1
elahe
elahe
نه من آنم که ز فيض نگهت چشم بپوشم نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی در اگر باز نگردد ، نروم باز به جايی پشت ديوار نشينم ، چو گدا بر سر راهی کس به غير از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی باز کن در ، که جز اين خانه مرا نيست پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:49
elahe
elahe
چشمهايم را پيدا نمیکنم تا برای رفتنت گريه کنم... آخرين بار به پيرهن آبی ات دوخته بودمشان چمدانت را خوب گشته ای؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:43
elahe
elahe
سـ ــکوتــ مے کنمــ و بهـ چشمآنـ ـم اجازهـ مے دهـ ـم تآفریآد بزننــ ـد... و تـو مجبـ ـور مے شویــ گوشهآیتــ رآ محکمـ بگیرے ! تآ فریآد احسـ ـ ـ ـآس منــ پرده ے ِ وجدآنـ ـتــ رآ پآرهـ نکنــد...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:42
+2
elahe
elahe
پنجره ـها کلافه اند از سنگینی نگاه منتظرمــ اگر نمی آیی اینقدر پنجره ـها را زجر ندهم چشم ـهایم به جهنم.....!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:41

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ