می دونی دل عاشق در مقابل دل معشوق بی دل ، مثل چیه ؟
دل عاشق مثل یه لامپ مهتابی سوخته است .
دلتو می اندازی زمین . جلوی پای دلبرت . می بینتش . سفیدی و پاکیشو . میبینه چقدر ظریفه. می بینه که فقط واسه اونه که می تپه .
فکر میکنین معشوق بی دل چی کار می کنه ؟
میاد جلو . جلو و جلوتر . به دل عاشقش نگاه می کنه . یه قدم جلوتر میذاره .
پاشو میذاره روش . فشارش می ده و با نهایت خونسردی به صدای خرد شدن دل عاشقش گوش می ده .
می دونید فرق دل عاشق با اون لامپ مهتابی چیه ؟
دل عاشق میشکنه ، خرد می شه . نابود میشه . ولی آسیبی به پای معشوق بی دل نمی رسونه . پاشو نمی بره و زخمی نمی کنه . بلکه به کف پاهای قاتلش بوسه می زنه.
من به ایرانی بودنم با وجود شما افتخار میکنم
1392/04/16 - 11:33سلام سامان جان : این خبر چند روزی هست که بر روی بی بی سی فارسی است و تعجب من در این است که چرا هیچ واکنشی از طرف ........... دیده نمیشود این درحالی است که وقتی یک دارویی کشف میشود تمام دنیا پوشش خبری دارد ولی چنین اقدامی مسکوت می ماند ؟؟؟؟ آیا حقیقتا باید همواره به دنبال یک نام غربی باشیم تا به عنوان کاشف یا دانشمند از آن یاد کنیم ؟؟؟؟ وقت آن نرسیده قدرت و هوش ایرانی را باور کنیم ؟؟؟
1392/04/16 - 11:35 ( لايک توسط 1 کاربر )من باورش دارم امید وارم پرچم کشورمان در هم جای دنیا بر فراز قله باشد
1392/04/16 - 11:38با توجه به کاری که انجام شد و بر مبنای ادعاهای قبلی غرب و اروپا مبنی بر برتری در پزشکی دنیا اکنون چه قبول کند چه نکنند ایران بر بام پزشکی جهان قرار گرفت : درود به مردم سرزمین پارسی :




1392/04/16 - 11:41 ( لايک توسط 1 کاربر )بین دوستانتان لطفا پخش کنید اجازه بدید دنیا صدای ما رو بشنوه : شعار ما این بود : ما میتوانیم چون خداوند ما خداوند توانایی است .....




1392/04/16 - 11:42 ( لايک توسط 3 کاربر )