یافتن پست: #کار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دراینجا باده مینوشی
درآنجاخرقه میپوشی
چرابیهوده میکوشی؟
دراینجاهمدم وهمسایه ات دررنج وبیماری
توآنجادرپی یاری؟
چه پنداری؟
کجاوی از تو میخواهدچنین کاری؟؟؟؟؟؟؟؟

همای
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 22:15
+3
sasan pool
sasan pool
بابام خسته و کوفته از سر کار اومده خونه بهش میگم سلام بابا!!

میگه: ببین پسرم:

سلام سلامتی میاره!

سلامتی شادی میاره!

شادی عشق میاره!

عشق همسر!

همسر بچه

بچه دردسر

دردسر بدبختی

بدبختی مریضی

مریضی مرگ

پس سلامو زهر مار

برو بتمرگ پاى فیسبوکت{-48-}{-48-}{-48-}{-48-}{-48-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 20:13
+2
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
زندگ دیکته گفت و ما
همش پشت غلط . . .
نوشتیم با الف
نقطه گذاشتیم ته خط . . .
منو از اول همه جا نشوندن اخر کلاس
بهم میگن یه کاری کن ، میگن حسابت با . . .
خدا اجازه من دلم بسته به زنجیـــــره
نگاه نکن به مـن ، نگاه بکن به . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 16:33
+8
puya
puya
دوست رشتیه به رشتیه میگه: به به به به چه بچه خوشگلی داری. رشتیه میگه: حالا یه کار کردی اینقدر منت نذار
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 16:27
+6
sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 14:59
+5
saman
saman
در CARLO
يک روز يک دختر کوچک در آشپزخانه نشسته بود و به مادرش که داشت آشپزى مى‌کرد نگاه مى‌کرد
ناگهان متوجه چند تار موى سفيد در بين موهاى مادرش شد
از مادرش پرسيد: مامان! چرا بعضى از موهاى شما سفيده؟
مادرش گفت: هر وقت تو يک کار بد مى‌کنى و باعث ناراحتى من مى‌شوي، يکى از موهايم سفيد مى‌شود
دختر کوچولو کمى فکر کرد و گفت: حالا فهميدم چرا همه موهاى مامان بزرگ سفيد شده{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 11:06
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 00:29
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ی ﭘﺴﺮﺍ.....
حالم خیلی بد: بریم قلیون
خیلی خوشحالم: بریم قلیون
حوصله ندارم : بریم قلیون
بنزین ندارم: بریم قلیون
کلاس لغو شد: بریم قلیون
کار نیست: بریم قلیون
مدرکمُ گرفتم، شیرنیش؟ بریم قلیون
حوصله ی کلاس ندارم چیکار کنیم؟ بریم قلیون
لامصب مدرسان شریفو گذاشته تو ﺟﻴﺒﺶ.....
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 00:28
+6
مهسا
مهسا
سرکار خــانوم ِ

@Malo0o0os

از این به بعد دیگه جزوی از مــــدیران نیستند خخخخ....{-20-}{-7-}
11 دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 00:11
+5
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
جناب آقای
@A-Sh-F یکی از بهترین و قدیمی ترین کاربران بیاتویونی هستند
از طرف مدیریت بیاتویونی مقام بهترین و فعال ترین کاربر سایت بهمراه 100 امتیاز دریافت نمودند ...
6 دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 00:02
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ