Ashkan ZEON
کاش مثل کارتونا گوشه چشم آدمهای دیوُث برق میزد.....!
saman
گفته بودی دل پری دارم و خدا هم دوست من رو از من گرفته
نه خدا اینکار رو نکرده اون خودش رفت
چون باور نکرد من فقط اون رو دوست دارم فکر کرد
به دیگری بخاطر گفتن یه دلتنگی واقعا دلم واسه
یکی دیگه هم تنگ میشه و بهش علاقمندم
دست و پا زدم نره ولی وقتی دیگه از چشمی بیفتی
اون میذاردت میره موندنش فایده ای براش نداره
نمیتونی مانع رفتن کسی بشی
اگه واقعا پاهاش قصد سفر داره
و چشماش ازت سیره و دلش دیگه برات تنگه نمیشه اونم رفت
رفت؟ رفت؟ رفت؟
sara
توی جاده توخیابون.سرکارم پشت فرمون...به تو فک میکنم.به تو فک میکنم
sara
اشتباه کردن کار انسان است
ولی در اشتباه ماندن، نه....!!!