یافتن پست: #کار

sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 00:14
+4
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:45
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
بچه ها همه جواب بدين پليززززززززز تواين سايت كي كيوميخواد كبوترهاي عاشق روبشناسيم:دي
93 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:30
+23
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر :
پ = پرو
س = سیاستمدار
ر = ریا کار.......
دختر :د = دوست داشتنی
... خ = خانوم
ت = تو دل برو
ر = راستگو)))))
بله همچین موجودات خوبی هستیم ما
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:26
+9
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/12 - 00:17]
31 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 17:48
+25
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 17:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﻴﻪ ﺍﺯﺗﻬﺮﻭﻧﻴﻪ ﻣﻲ ﭘﺮﺳﻪ ﺷﻤﺎ ﭼﮑﺎﺭ ﻣﻴﮑﻨﻴﻦ ﮐﻪ ﺯﻧﻬﺎﺗﻮﻥ ﺩﻭﺳﺘﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﻥ؟ﺗﻬﺮﻭﻧﻴﻪ ﻣﻴﮕﻪ : ﻭﻗﺘﻰ ﻇﺮﻑ

ﻣﻲ ﺷﻮﺭﻥ، ﺑﻮﺳﺸﻮﻥ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ، ﺑﻐﻠﺸﻮﻥ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ،ﻧﺎﺭﺷﻮﻥ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ، ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﻴﻪ ﻣﻴﮕﻪ : ﺷﻴﺮﻫﻢ ﻫﻤﻴﻨﺠﻮﺭﺑﺎﺯﻩ؟ |:
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﺸﻖ ﺍﮔﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﻪ . . . ﭘﺴﻮﻭﺭﺩ کلوب ﻛﻪ ﺳﻬﻠﻪ
ﻗﺴﻤﺖِ ﻛِﺮِﻡ ﺩﺍﺭِ ﺑﻴﺴﻜﻮﺋﻴﺘﻤﻮ ، ﮔﻮﺟﻪ ﺳﺒﺰﺍﻣﻮ ﻭ ﺗﻪﺩﯾﮓ ﻣﺎﮐﺎﺭﻭﻧﯿﻤﻢ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﺪﻡ :|
بعله فقط عشق عشق باشه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:13
+2
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
روشن است که خسته‌ام
زیرا آدمیان در جایی باید شوند
از چه خسته‌ام، نمی‌دانم
دانستنش به هیچ رو به کارم نیاید
زیرا خستگی همان است که هست
سوزش زخم همان است که هست
و آن را با سببش کاری نیست

آری خسته‌ام
و به نرمی لبخند می‌زنم
بر خستگی که فقط همین است
در تن، آرزویی برای خواب
در روح، تمنایی برای نیندیشیدن
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/11 - 15:09]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 14:24
+5
mamad-rize
mamad-rize
#دلتنگ که باشی

آدم دیگری میشوی.

تر ,
تر ,
تر ,
تر …!!!

و جالب تر اینکه

با اطراف هم کاری نداری!

همه اش را نگه میداری…

و دقیقا

سرهمان کسی خالی میکنی

که اش هستی!!
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/11 - 14:21]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 14:20
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ