milad
ما که 88/8/8 ازدواج نکرديم، 2011/11/11 هم باز ازدواج نکرديم،
صبر کنيم تا 99/9/9 شايد فرجي شد
(درد دل دو دختر دم بخت )
سیاهه ای از آسمان
فدای همتون که عاشقتونم...سلااااااااااااااااااااااام
Tiam Mohseni
تنها که باشی .... گاهی آرزو می کنی ؛ یک نفر اسمت را صدا کند ! حتی اشتباهی ... !
reza
بچگی یعنی:
وقتیکه فاصله ی دستشویی تا اتاقمونو می دویدیم
و از اینکه لولو ما رو نمی خورد فریاد می زدیم، ھـــــوراااا
از هیچ کار بچگیم پشیمون نیستم ،
جز اینکه آرزو داشتم بزرگ شم ...
همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره
1390/12/28 - 14:17 ( لايک توسط 1 کاربر )
کو؟!!!
1390/12/28 - 14:23همين ديگه نميتوني موفقيت يه مرد ببيني
1390/12/28 - 14:30 ( لايک توسط 1 کاربر )ooooooooooooooop3....mkham nkoooooooonam 100sal









1390/12/28 - 14:36 ( لايک توسط 1 کاربر )خدا از دلت خبر داره
1390/12/28 - 14:44