یافتن پست: #کار

zahra
zahra
خدایی هر چی‌ گشتم یه متن خوب پیدا نکردم ،
به ذهنم هم فشار آوردم ولی‌ نتونستم چیزی بنویسم ،
حالا نمی‌شه ما چیزی ننویسیم و همین‌جوری شما لایک کنید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 00:44
+8
حمید
حمید
اونایی که لایک نمیزنن بخونن
الهی اسب ابی گازتون بگیره. الهی سر جلسه امتحان خودکارتون تموم شه

هیچ کس بهتون نده
الهی تیم مورد علاقتون دقیقه نود و چهار گل بخوره . الهی وقتی منتظر فیلم مورد علاقتون هستید برق بره الهی سر سفره عقد عروس خانوم بهتون جواب نه بده.الهی جلو مدرسه دخترونه بخورید زمین.... {-34-}{-34-}{-34-}{-34-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:16
+1
حمید
حمید
بسم الله الرحمن الرحیم
* الَّذِي خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَيَاةَ لِيَبْلُوَكُمْ أَيُّكُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا ۚ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْغَفُورُ * و خداوند مرگ و زندگانی را آفرید تا شما را بیازماید که کدامیک نیکوکارترید و اوست ارجمند و آمرزنده (سوره ملک آیه 2)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 21:58
+4
سحر
سحر
وقتی می‌خوای به یکی ثابت کنی که یه چیزی خرابه و کار نمی‌کنه
دقیقا همون لحظه شروع می‌کنه به کار کردن!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 20:19
+6
mina
mina
ادره کل آموزش پروش اعــــــلام کرد:با تـــوجـــــــه به بارش سنگین برف و لغزندگی سطح معابر،جهت حفظ سلامتی دانش آموزان،دانشجویـان،کارمـندان،کسبه،ورزشکاران،هنرمندان،و کلیه مسلمانان جهان اجماعا صلوات
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:07
+3
ebrahim
ebrahim
همدیگرو بپیچونید ، به هم خیانت کنید ، دودره کنید همو ، به هم دروغ بگین ، به هم ضد حال بزنید ، اصن هر کاری ، مدِ الان
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:32
+5
ebrahim
ebrahim
سخت ترین کار برای خانومها چیست ...؟؟
1 - پارک دوبل
2-دوستی با حیوانات به خصوص سوسک
3-مدیریت
4 -رانندگی در شب و در جاده
... ... 5 -حرف نزدن
6-حسادت و شک نکردن
7-خرید نکردن
8-نگاه نکردن سریالهای فارسی وان
9 -به شوهر فکر نکردن
10-همه موارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:55
+3
امیرحسین
امیرحسین
سخت ترین کار برای خانومها چیست ...؟؟
1 - پارک دوبل
2-دوستی با حیوانات به خصوص سوسک
3-مدیریت
4 -رانندگی در شب و در جاده
... ... 5 -حرف نزدن
6-حسادت و شک نکردن
7-خرید نکردن
8-نگاه نکردن سریالهای فارسی وان
9 -به شوهر فکر نکردن
10-همه موارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:49
+6
alireza
alireza
ضدحال يعنی وقتی منتظر فيلم مورد علاقت هستی برق بره!
ضدحال يعنی بعد از کلی مصيبت که بابات برات موبايل ثبت نام کرده همه سيمکارتا بياد جز مال تو!
ضدحال يعنی يه جلسه سر کلاس نری فقط همون يه جلسه استاد حضور غياب کنه!
ضدحال يعنی با شکم گرسنه بری تو صف ژتون تموم کرده باشن!
ضدحال يعنی يه هفته قبل از اينکه جشن تولد بگيری خاله مامانت فوت کنه!
ضدحال يعنی قبض تلفن بياد ....... تومن!
ضدحال يعنی بعد از کلی مخ زدن تو اينترنت همينکه بيای به نتيجه برسی اشتراکت تموم بشه !
ضدحال يعنی با.۹.۷۵ افتادن!
ضدحال يعنی صبح ساعت ۷ بری سر کلاس استاد نياد!
ضدحال يعنی بعد اينکه کلی افه زبان اوومدی نمره زبانت بشه۱۰
ضدحال يعنی داداش کوچیکت ۲شاخه مودمو اشتباهن بزنه تو پريز برق!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:44
+5
ronak
ronak
به يکي ميگن اگه تو دریا کوسه بهت حمله کنه چکار می کنی؟ می گه می رم بالای درخت .می گن : تو دریا که درخت نیست يارو می گه: مجبورم می فهمی ؟ مجبورررررم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:28
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ