یافتن پست: #کش

mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/9 - 18:33]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:33
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾﺸﺐ ﺳﺎﻋﺖ ۲ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻫﻨﺪﺯﻓﺮﯼ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻢ ﺑﻮﺩ ﺟﻠﻮ تلویزیون ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﯽ ﻭﯼ ﻫﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺑﻮﺩ و ﯾﻪ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻭ ﻭﻟﻮﻡ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺑﻮﺩ ﯾﻪ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻭ ﻭﻟﻮﻡ تلویزیون. ﭼﺮﺍﻏﺎﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻡ ﭼﺸمﺎﺭﻭ ﺑﺴﺘﻢ و به ﺟﺎی ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﮔﻮشی رو ﺯﯾﺎﺩ ﮐﻨﻢ ﺻﺪﺍﯼ تلویزیونﻭ ﺗﺎ ﺗﻪ ﺑﺮﺩﻡ ﺑﺎﻻ یهو برقا ﺭﻭﺷﻦ ﺷﺪ.
ﺩﯾﺪﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺧﻮﻧﻮﺍﺩﻩ ﺑه ﺘﺮﺗﯿﺐ ﺑﺎ ﻭﯾﻨﭽﺴﺘﺮ ﻭ ﺷﻠﻨﮓ ﻭ ﮐﻔﮕﯿﺮ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻡ وﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻥ.
ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺑﺎﻣﻢ که ﻫﯿﭽﯽ ﺑﻬﻢ ﻧﮕﻔﺖ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻟﮕﺪ ﺯﺩ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻢ !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کره رو تو کشور خودش بردیم

ایتالیا رو تو ایتالیا بردیم

داریم پرونده حمله نظامی به آمریکا رو بررسی میکنیم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:41
+5
saman
saman
حوا ، یک سیب تو را به فرش رساند
یک سیب نیوتن را به عرش
من که دو سیب میکشم کجای قصه ام ؟

من قیلون موخوام اغا{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:40
+4
sasan pool
sasan pool
10 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:39
+2
مهسا
مهسا


کشیدن
مثلِ ‌ روی
شاهکاری میسازد به نامِ ...!
و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ
خریده ام...
هر چه میخواهی‌ مرا بخوان
دیوانه
خود خواه
بی‌ احساس
..!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حرفی...
برای گفتن نمی ماند...
وقتی دلی ...
بی هیچ گناهی شکسته باشد...
وخرده های دل ...
چنان راه نفس کشیدنت را بند بیاورد...
که هر نفست...
با درد باشد...
و مدام چشمانت...
پر و خالی از اشکی شود...
که آن هم با درد است...
حرفی برای گفتن نمی ماند...
وقتی دردی راه گلویت را بند بیاورد...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:21
+6
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
یه دوست دخترم نداریم وقتی مرد بریم سرخاکش مردم بگن دهنش سرویس خدابیامرز عجب استوره ای تور کرده بود .
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/9 - 15:52]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 15:52
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 15:20
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 14:30
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ