یافتن پست: #کش

saqar
saqar
در CARLO
به اونی که سیگار میکشه میگن سیگاری،
به اونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی...
فقط میخواستم بگم اون بنده خدایی که "پیپ" میکشه چه گناهی کرده آخه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:44
+1
saqar
saqar
در CARLO
درس هایی که در خانواده یاد گرفتیم:
بهداشت :اگه می‌خواید همدیگه رو بکشید برید بیرون؛ الان اینجا رو تمیز کردم
اصلاح رفتار :مثل بچه آدم رفتار کن
انتظار :بذار برسیم خونه
ژنتیک :مثه عمه هاتی
عدالت :یه روزی بچه دار میشی، امیدوارم بچه‌هات مثه خودت باشن
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:41
+4
saman
saman
هرکه عاشق شد جفا بسیار میباید کشید / بهر یک گل منت از صد خار میباید کشید

من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل / بخت بد بین ، از اجل هم ناز میباید کشید . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:20
+7
saqar
saqar
در CARLO
اخیرا کشف کردند که حرف مورد علاقه ی دختر های ایرانی در زبان فارسی (پ) و (خ) می باشد، مثلا :دوست دارند که (پول) (خرج) کنند. (پسر) (خر) کنند. (پدر) (خام) کنند..(پاسپورت) بگیرند برن (خارج). و.... این داستان ادامه دارد....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:05
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه دوس پسر قدیمیتون بعد مدت ها یهو بهتون مسیج داد "سلام،چطوری؟"
سریع بلاکش کنین!
خونشون خالیه و شما توی آزمون الهی قرار دارین.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه قانونی هست که میگه اگه بری کره مریخ اونجا سیگار بکشی ، بابات یهو اتفاقی اونجا داره رد میشه !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زنگ زدم مدرسان شریف!!
گفت : بلی،بفرمایید.
گفتم : مدرسان شریف :|
گفت : بلی،درسته امرتونو بگید.
گفتم : مدرسان شریف :|
گفت : مسخره کردین؟:/
گفتم : مدرسان شریف.گفت دیگه مزاحم نشید :|
گفتم : مدرسان شریف :))

حقشونه کصااافطاااایکم بفهمن ما چی میکشیم.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:22
+4
roya
roya
در CARLO
من اگه همین الانم زلزله بیاد

با باقیمونده غذایی که لای دکمه های کیبوردم هست میتونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم !
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:53
+6
-1
roya
roya
در CARLO
یادتونه بچه که بودیم تا توى یه جمعى میرفتیم حوصله نداشتیم،خجالت میکشیدیم بابا مامانمون میگفتن:سلام کردى به عمو؟ ما هم مثل خر تو گل میموندیم! یهو طرف به دروغ میگفت: بعععععله،سلامم کرد پسر گل یادختر گل!!!!
عاشق این ادما بودم،دمشون گرم.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:13
+4
roya
roya
در CARLO
بعضیا یه ژنی دارن که باعث میشه دری که باز میکنن نبندن ،
مثلا در اتاق ، کشو ، کمد ، شامپو ، خمیر ریش ، خمیر دندون ...
اینا رو اعصابن
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 11:30
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ