یافتن پست: #کش

Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
از اولشم هیچکس نبوده پشتم/نه رفیقام نه حتی خانوادم
همشون توی فکر ماشین و سواستفاده یا اینکه دنبال مایه پاین
فقط بلدن چاله بندازن درست همینجا زیر پای آدم/حتی خداام میگه درخت با تو بعدش فقط یه نمه سایه با من
همه میگن چرا سیگار میکشم/چون پر شده همش از بیزاری چشم
چون حتی از خودم یه رو خوشم ندیدم/1 مشت مار هفت خط فقط دورم خزیدن
که دوس دارن بپیچن دوره تنت/بشی خفه/شده شبت/سیاهتر از مشکی/بیزار از هر عشقی/آخرشم میمونه از تو بیمار فقط جسمی که شده سلامتیش قسطی...
Ashkan Zeon
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 14:26
+4
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر:موجودی است که:
وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!!
وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!!
وقتی غمگین است آه میکشد
وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد
وقتی بدش می آید میگوید ویشششش .
وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

عجب انسان های جذابی هستن به خدا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:10
+4
مهسا
مهسا
میدونی تلخ ترین چیز زندگـــــی چیه.......؟{-36-}

در فریزرو باز کنــــی و قالب بستنی شکلاتیو ببینـــی و ذوق کنی{-57-}

ولی وقتی بازش کنـــی توش پیاز سرخ کرده فریز شده باشــــه {-15-}

این درد و کشیــــدم که میگــــما.
{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:07
+5
NeDa
NeDa
هر آدمی حق داره یه جایی کم بیاره... بگه دیگه نمیکشم...تمومش کن ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:43
+5
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:43
+4
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:02
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/12 - 00:17]
31 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 17:48
+25
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
به خاطر هيچکس دست از "ارزشهايت"نکش چون زمانيکه آن فرد از تو دست بکشد،تو ميماني و يک"من"بي ارزش !!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 17:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اسپانیایی ها میگن :

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است !

ایتالیایی ها میگن:

عشق یعنی ترس از دست دادن تو !

ایرانی ها میگن :

“عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود!!


فرهنگ ایرانی کشته منو..
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:09
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ