یافتن پست: #کش

ronak
ronak
خان لرها درمجلسی گوزید: بلند شد رفت همه فکر كردن رفته خودکشی کنه ولی با یه برنوبرگشت گفت:یاهمه ایگوزن یاهمه ایمیرن.
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:12
+10
mah3a
mah3a
فراموش کردنت کار سختی نیست!
کافی است دراز بکشم...
چشم هایم را ببندم...
و برای همیشه....
بــمیــــــــرم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:12
+7
jalal
jalal
خیلی زیاد درگیر روزمرگی زندگی شده ایم. اما اگر کمی از بالاتر به زندگی نگاه کنیم زندگی فقط به اندازه نگاه کردن به این عکس طول می کشد. این مدت کم ارزش بغض و کینه و دشمنی با همدیگر را دارد؟ بهتر نیست از فرصت کم برای مهربانی با همدیگر استفاده کنیم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:05
+7
ali rad
ali rad
اينکه نامش

زندگيست

مرا کشت

حيران مانده ام

آنکه نامش مرگ است

با من چه ميکند!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:55
+2
siavash
siavash
یکی از دوستان که مدتی پیش به عنوان مدرس در یکی از دانشگاه ها مشغول به کار شده بود از خاطرات دوران تدریسش نقل میکرد:

سر یکی از کلاس هایم توی دانشگاه ، دختری بود که دو ، سه جلسه اول ،ده دقیقه مانده بود کلاس تموم بشه ، زیپ کوله اش رو میکشید و میگفت :

استاد ! خسته نباشید !!!

البته من هم به شیوه همه استاد های دیگه به درس دادن ادامه میدادم و توجهی نمی کردم!

یه روز اواخر کلاس زیر چشمی میپاییدمش ! به محض این که دستش رفت سمت کوله ، گفتم :

خانوم !!! زیپتو نکش هنوز کارم تموم نشده !!!!!

همه کلاس منفجر شدن از خنده ،

نتیجه این کار این بود که دیگه هیچ وقت سر کلاس بلبل زبونی نکرد!!!!

هیچ وقت هم دیگه با اون کوله ندیدمش توی دانشگاه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:19
+4
مهسا
مهسا
من زنم، آزادم

هنوز نفس میکشم،

غریبه نیستم، نفس‌هایم را خفه نکنید،

بر سرم حجاب مالکیت ...نکشید،

عروسک نیستم...

طاقچه‌ای هم نیست که بر سر آن بنشینم که نگاهم کنید...

بازی‌های بی‌ محتوای زن و مرد تمام شد...

اگر پا به پا نمیایی‌...

دست به دستم نکن...

دوستم داشته باش برای آنچه که هستم،

نه آنچه که تو می خواهی‌.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:19
+5
ali rad
ali rad
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست . . .

.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:52
+1
شاهین
شاهین
اگه فیس بوک خیلی وقت پیش وجود داشت چی میشد ؟

انسانهای اولیه : آتش را کشف کردیم = 41576 لایک
کامنت اول : داداش دمت گرم لینک دانلودشو بزار دارم از سرما یخ میزنم

لئوناردو داوینچی : امروز نقاشی مونالیزا رو تموم کردم ،
میتونین عکس پروفایلتون قرارش بدین
کامنت مونالیزا : مرسی عزیزم بوس بوس

آلبرت انیشتین : فیلم نحوه شکافتن اتم رو از اینجا دانلود کنید
مردم هیروشیما و ناکازاکی : دیسلایک ، بی شرف ((

اسحاق نیوتون : یه سیب خورد تو سرم جاذبه زمین رو کشف کردم ،
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:56
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه ، ترس من خاتمه هاست
ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته ی عاطفه هاست
کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ماست
گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ماست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:46
+9
مهسا
مهسا
هــرچــه من "دل" مــــی دادم...

تـــو "دل" مـــی ب[!]...

"دل ها" خوب بــُر خورده بود ...

اگر...

زیر و رو نمــــی کشیدی ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:28
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ