mah3a
فراموش کردنت کار سختی نیست!
کافی است دراز بکشم...
چشم هایم را ببندم...
و برای همیشه....
بــمیــــــــرم!
jalal
خیلی زیاد درگیر روزمرگی زندگی شده ایم. اما اگر کمی از بالاتر به زندگی نگاه کنیم زندگی فقط به اندازه نگاه کردن به این عکس طول می کشد. این مدت کم ارزش بغض و کینه و دشمنی با همدیگر را دارد؟ بهتر نیست از فرصت کم برای مهربانی با همدیگر استفاده کنیم؟
ali rad
اينکه نامش
زندگيست
مرا کشت
حيران مانده ام
آنکه نامش مرگ است
با من چه ميکند!؟
siavash
یکی از دوستان که مدتی پیش به عنوان مدرس در یکی از دانشگاه ها مشغول به کار شده بود از خاطرات دوران تدریسش نقل میکرد:
سر یکی از کلاس هایم توی دانشگاه ، دختری بود که دو ، سه جلسه اول ،ده دقیقه مانده بود کلاس تموم بشه ، زیپ کوله اش رو میکشید و میگفت :
استاد ! خسته نباشید !!!
البته من هم به شیوه همه استاد های دیگه به درس دادن ادامه میدادم و توجهی نمی کردم!
یه روز اواخر کلاس زیر چشمی میپاییدمش ! به محض این که دستش رفت سمت کوله ، گفتم :
خانوم !!! زیپتو نکش هنوز کارم تموم نشده !!!!!
همه کلاس منفجر شدن از خنده ،
نتیجه این کار این بود که دیگه هیچ وقت سر کلاس بلبل زبونی نکرد!!!!
هیچ وقت هم دیگه با اون کوله ندیدمش توی دانشگاه !!!
ali rad
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست
گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل
تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست . . .
.
شاهین
اگه فیس بوک خیلی وقت پیش وجود داشت چی میشد ؟
انسانهای اولیه : آتش را کشف کردیم = 41576 لایک
کامنت اول : داداش دمت گرم لینک دانلودشو بزار دارم از سرما یخ میزنم
لئوناردو داوینچی : امروز نقاشی مونالیزا رو تموم کردم ،
میتونین عکس پروفایلتون قرارش بدین
کامنت مونالیزا : مرسی عزیزم بوس بوس
آلبرت انیشتین : فیلم نحوه شکافتن اتم رو از اینجا دانلود کنید
مردم هیروشیما و ناکازاکی : دیسلایک ، بی شرف ((
اسحاق نیوتون : یه سیب خورد تو سرم جاذبه زمین رو کشف کردم ،
az emshab lora miftan dombalet!!!!!!
1390/12/24 - 22:16
1390/12/24 - 22:16 ( لايک توسط 1 کاربر )ba chi bargash
1390/12/24 - 22:19