یافتن پست: #کش

Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
قهرمانی ناب!!!!
عیدی استقلال به هوادارانش!!!!{-21-}
39 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 18:23
+10
-4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
این روزا به بچه ها میگن “برو گم شو”
میره تو اتاقش ، بعد بابا مامانه خودشون میرن منت کشی !!!
قدیما به ما میگفتن برو گم شو ، جا نداشتیم همینطوری مجهول بودیم الان کجا باید بریم !؟!؟!
{-38-}{-38-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 18:09
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
رسم که تو هم یار وفادار نباشی

عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی

من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم

تو از دل من هیچ خبر دار نباشی .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:22
+4
siavash
siavash
دلتنگی یعنی...
..
یک پاکت سیگار داشته باشی
..
اما خاطریه
..
پک آخرین سیگاری که با هم کشیدین خفه ات کنه...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:43
+5
sasan pool
sasan pool
‫جواب سوالم تو باشی اگر
ز دنیا ندارم سوالی دگر
که من پاسخی چون تو می‌خواستم
مباد آرزویم ازین بیشتر
نشستم به بامی که بامیش نیست
شگفتا دلم می‌زند باز پر
نفس‌گیر گردیده آرامشم
خوشا بار دیگر هوای خطر
برآن‌ست شب تا به خوابم کشد
بزن باز بر زخم من نیشتر
دلم جراتش قطره‌ای بیش نیست
تو ای عشق او را به دریا ببر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:13
+5
maryam
maryam
{-18-}
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:52
+7
mah3a
mah3a
کی اشکات و پاک میکنه شبا که غصه داری
دست رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری
شونه ی کی مرحم هق هقت میشه دوباره
از کی بهونه میگیری شبای بی ستاره
برگ ریزونای پائیز کی چشم به رات نشسته
از جلو پات جمع میکنه برگهای زرد و خسته
کی منتظر میمونه حتی شبای یلدا
تا خنده رو لبات بیاد شب برسه به فردا

کی ازسرود بارون قصه برات میسازه
از عاشقی میخونه وقتی که راه درازه
کی از ستاره بارون چشماشو هم میزاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:05
+2
مهسا
مهسا
آنقدر سکوت را نعره زدم که لال شدم،

آنقدر تنهایی را در آغوش کشیدم که بازوانم در هم فرو رفت،

و آنقدر در میان آشنایان غریب ماندم که گم شدم !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:28
+9
benyamin
benyamin
عشق مثل سرکشیدن یه فنجون شکلات داغه حرارتش اول غافلگیرت میکنه ولی در عوض تا مدتها گرم نگهت میداره..........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:27
+3
مهسا
مهسا
لزومی نداره نفس کشیدنم معنای زنده بودنم رو بده ،

زنده بودن ارزشی نداره،

وقتی طعم تلخ زندگی را مجبور به چشیدن باشی ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:24
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ