*elnaz* *
رسم که تو هم یار وفادار نباشی
عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی
من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم
تو از دل من هیچ خبر دار نباشی .
siavash
دلتنگی یعنی...
..
یک پاکت سیگار داشته باشی
..
اما خاطریه
..
پک آخرین سیگاری که با هم کشیدین خفه ات کنه...!!!
sasan pool
جواب سوالم تو باشی اگر
ز دنیا ندارم سوالی دگر
که من پاسخی چون تو میخواستم
مباد آرزویم ازین بیشتر
نشستم به بامی که بامیش نیست
شگفتا دلم میزند باز پر
نفسگیر گردیده آرامشم
خوشا بار دیگر هوای خطر
برآنست شب تا به خوابم کشد
بزن باز بر زخم من نیشتر
دلم جراتش قطرهای بیش نیست
تو ای عشق او را به دریا ببر
mah3a
کی اشکات و پاک میکنه شبا که غصه داری
دست رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری
شونه ی کی مرحم هق هقت میشه دوباره
از کی بهونه میگیری شبای بی ستاره
برگ ریزونای پائیز کی چشم به رات نشسته
از جلو پات جمع میکنه برگهای زرد و خسته
کی منتظر میمونه حتی شبای یلدا
تا خنده رو لبات بیاد شب برسه به فردا
کی ازسرود بارون قصه برات میسازه
از عاشقی میخونه وقتی که راه درازه
کی از ستاره بارون چشماشو هم میزاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
benyamin
عشق مثل سرکشیدن یه فنجون شکلات داغه حرارتش اول غافلگیرت میکنه ولی در عوض تا مدتها گرم نگهت میداره..........
نه باور کن من از خوشحالیو شماها خندم میگیره و دارم خوشحالی میکنم...میخوای گریه کنم استقلال قهرمان شده خب دارم میخندم دیگه.!!!!به نظر شما کار عجیبیه؟؟
1390/12/26 - 00:06dava nakonin keyvan dada base milad toham bikhial ishala terakhtor aval mishe bashe. shoma jang nakonin
1390/12/26 - 00:11نه داش میلاد دعوا نمیکنیم فقط منو آقا میلاد داریم حرف میزنیم این امیدم میخواد ابراز وجود کنه برای همین بحث به حاشیه رفت.
1390/12/26 - 00:13zeshte dg base b khatere man milad keyvan bebosin hamo ashtii zooood bashin
1390/12/26 - 00:15ما آرزومونه فوتبال کشور پیشرفت کنه!!
1390/12/26 - 00:17 ( لايک توسط 1 کاربر )دعوا نداریم! داریم پیرامون یه موضوع میحرفیم!همین!
دعوا مال بچه هاست داداش میلاد!!
آخه ما فرق بین خوشحالی و مسخره کردن رو میدونیم!!!