یافتن پست: #کش

sasan pool
sasan pool
دوست داشتن را از کودکی آموختم که در نقاشیش

خورشید راسیاه کشید

تا پدرش زیر نور خورشید نسوزد....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:13
+3
Danial
Danial
اصلا میدونید پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن؟!
.
ثانیه اول: اووووووووف نیگاش کن
ثانیه دوم: صداشم که بامزست بی شرف
ثانیه سوم: من عاشقش شدم :|
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:52
+3
-1
reza
reza
باتو هستم ای غریبه،آشنایم میشوی؟

آشنای گریه های بی ریایم میشوی؟

من تمام درد باران را خودم فهمیده ام ...

مثل باران آشنای بی صدایم میشوی؟

روزگار، این روزگار بی خدا تا زنده است

ای غریب آشنا، آشنایی با خدایم میشوی؟

من که شاعر نیستم شکل غزل را میکشم

رنگ سبز دلنشین صفحه هایم میشوی؟

ای غریبه با شکوه و دلخوشی

همسرای خنده های باصفایم میشوی؟

بوی غربت میدهد این لحظه های بی کسی

با تو هستم ای غریبه آشنایم میشوی؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:48
+2
ronak
ronak
هنوز هم..
چشمانم نگاهت را..
نگاهم لبــانت را..
و لبــانم لبانت را نشانه میرود در طلب یک بــوسه..
هنوز هم زیباست انتظار آغــوشت را کشیدن…
حتی زیباتر از گذشته…
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:43
+5
سحر
سحر
کیا پاین
16 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:45
+6
ronak
ronak
صف مي کشند دلتنگي هاي من
چو دانه هاي تسبيح به نخ کشيده شده
چقدر بگردانم...دانه ها را
تا تو بيايي؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:09
+3
Behdad
Behdad
و اما خبر مهم
طی پرسه زنی در دانشگاه دیدم سرو صدا میاد از نماز خونه فاز 3 طبقه هم کف!
رفتم دیدم مهندسا با اینکه نمازخونه پسرا پنجره داره و نور داشت به فکر ایجاد پنجره کشویی بودن تا هنگام نماز جماعت نماز خونه پسرا دخترا بهم دید پیدا کنن!
دوا سر این بود این ستون ساختمون مزاحمه و نرفته بودن انور تر بکنن!
گارگره گفت ببرم ستونو؟ {-18-}{-18-} فاز 3 میخاست خراب کنه
مهندس گفت نه اما چیکار کنیم! خلاصه قرار شد همینجوی پنجره نصب کنن خلاصه جاش کردیم!
تو عکس سمت چپ قسمت دخیهای نماز خونه و سمت راست خابگاه پسران!

2روز در هفته میرم! پر سوژه نمیشه کلی نخندیم! {-42-}
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/21 - 17:02]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:57
+8
ronak
ronak
خدایا شکرت که توی خیابون های کشورم درخت موز و آناناس نکاشتن همین توت خوبه !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:30
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
در همین حوالی کسانی هستند که تا دیروز میگفتند بدون تو حتی نفس هم نمیتوانم بکشم و امروز.............
در اغوش دیگری نفس نفس میزنند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:13
+4
Pedram
Pedram
ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﭘﺴﺮﺍ ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﯾﺸﻮ ﻗﺪﺷﻮﻥ!
ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻌﺮﻓﺘﺸﻮﻥ...
ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﺸﻤﺎﯼ ﻧﺎﺯﻭ
ﭘﻮﺳﺘﺎﯼ ﺻﺎﻓﺸﻮﻥ!
ﻭﺍﺳﻪ ﻗﻠﺒﺎﯼ ﭘﺎﮐﺸﻮﻥ.........
... ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎﻡ!
ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺮﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺭﺩﺍﻡ
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:59
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ