یافتن پست: #کش

Saman Mlh
Saman Mlh
دوست داری نفر قبلیت رو چیکار کنی ؟

0-دهنشوسرویس کنم
1-ببوسمش
2-یه سطل آب بریزم روش
... ... 3-بزنم تو گوشش
4-لیسش بزنم
5-ارشادش کنم
6-از دره پایین پرتش کنم
7-نازش کنم
8-بشورمش بزارم کنار
9-بزنم تو چشش
10-داد یزنم سرش
11-نوازشش کنم
12-سرمو بزارم رو شونش آروم بخوابم
13-بش فحش بدم
14-دستشو محکم بگیرم
15-محکم بغلش کنم
16-بکشمش
17-نازشو بکشم
18-زیر ماشین بندازمش
19-ادش کنم
20-گوششو بکشم
21-به چک آبدار بهش بزنم
22-جفت پا برم تو شکمش
23-همچین بزنم ، بچسبه به دیوار
24-یه مشت بزنم بره به لوستر گیر کنه
25-از پنجره پایین پرتش کنم
26-روم نمیشه بگم ...
27-یه آیس پک مهمونش کنم
28-یه دوری تو شهر باهاش بزنم
20-اینکه عزیزمه
30- گازش بگیر
30 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 10:47
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
همیشه نزدیک عید که می‌شه دعا می‌کنم که خدایا هیچ مردی رو شرمنده خانوادش نکن،خیلی‌ قضیه سنگینه جدی.یه لحظه فکرش آدم رو می‌کشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 10:11
+6
hadith
hadith
امشب دوباره سیگار، سیگار، سیگار می کشم
رخ عشق با این حلقه های دوار، دوار، می کشم
با دود حلقه،حلقه می زنم
با این حلقه ها خویشتن را به دار می کشم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 02:00
+5
hadith
hadith
ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد !
اگر آداب ِ ماندن نمیدانید
لااقل
درست ترکشان کنید
تا تَرَک برندارند …
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 01:57
+4
reza
reza
گل های شمعدانی همه شکل تو هستند،رنگین کمان را بر سر زلف تو بستند.
تا طاق ابروی بت من تابتا شد،دری کشان پیمانه هاشان را شکستند.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 01:35
+3
fowkes
fowkes
دیشب تو تختخوابم دراز کشیده بودم و آسمان زیبای پر ستاره رو تماشا میکردم که یهو به فکرم رسید پس این سقف اتاقم کو????????????????
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 01:01
+3
reza
reza
مثل کشیدن کبریت در باد دیدنت دشوار است؛من به معجزه عشق ایمان دارم می کشم آخرین دانه کبریتم را هر چه بادا باد!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:27
+1
milad
milad
ayyyyyyyyyy hishki mano dost nadare na like ta didgah{-60-}{-60-}{-60-}{-6-}{-6-}{-6-}
21 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:47
+1
reza
reza
در چشمانت چيست که مرا به سوي خود ميکشد؟ در گرمي دست هايت چيست که دستهايم آنها را ميطلبد ؟ در آينه چشمهايم بنگر چه ميبيني؟ آيا ميبيني که تو را ميبيند؟ صداي طپش قلبم را ميشنوي که فرياد ميزند دوستت دارم دوست ندارم که بگويم دوستت دارم دوست دارم که بداني دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:39
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
باید یک کشتی بسازم... بزرگتر از کشتی نوح... از هرکدام از خاطره هـــــــــا ودلتنگی ها یک جفت بردارم... اسم آن پرنده راکه میگفت بر ویرانه ام لانه کرده با پاک کنی غرق کنم ... بعد "او" یی را که برای لب ِ تشنه ام ، سبــــــــو نشد را.. میبوسم... میگذارم... میروم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:19
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ