maryam
در این نوروز باستانی خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم .........
Mitra Mohebbi
دقت کردين هر موقع دارين سشوار ميکشين حتي اگه تو خونه تنهام باشين هي حس ميکنين يکي صداتون ميکنه؟
reza
مگسی را کشتم،نه به این جرم که حیوان پلیدیست بد است.و نه چون نسبت سودش به ضرر 1به 100است...ظفل معصوم به دور سر من میچرخید،به خیالش قندم.یا که چون اغذیه مشهورش تا به آن حد گندم.ای دو صد نور به قبرش بارد،مگس خوبی بود.من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد*مگسی را کشتم* (زنده یاد حسین پناهی)
Mitra Mohebbi
نشستيم داريم فيلم اکشن ميبينيم يه دفه بابام يه لگد محکم بهم زد . ميگم چرا ميزني ، ميگه خواستم حس ال اي دي سه بعدي بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکني
باباي باحاله مارو داري ؟؟؟!!!!!
Mitra Mohebbi
پسر عمم بچه كه بود وقتي پي پي مي كرد نميذاشت بشورنش هي جيغ مي زد گريه مي كرد كه
ماهي درست كردم ماهيمو خراب نكنيد!!! پسر عمه هنر منده داريم؟! فك و فاميله داريم؟!
Mitra Mohebbi
به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال ِ من آفرید
برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آفرید !
خدایی که زیر سبیل شما / بلندگو به جای دهن آفرید !
برایم لباس عروسی کشید / و عمری مرا در کفن آفرید
باشه...باشه..تو نترس الان بهش میگم..
1390/12/23 - 10:16 ( لايک توسط 1 کاربر )نترس
وای الان جلوشو میگیرم
دستت درد نکنه.

1390/12/23 - 10:54 ( لايک توسط 1 کاربر )خواهوش
1390/12/23 - 10:59با این سنش خجالت نمیکشه!!
1390/12/23 - 12:45پیر...

1390/12/23 - 12:47 ( لايک توسط 1 کاربر )