یافتن پست: #کش

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
لره باباش آتیش میگیره..نمیدونه چه کار کنه!
از روش میپره!!!
4شنبه سوری مبارررررررررررررک{-21-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:06
+7
-1
Behdad
Behdad
دوستت دارم هایی هستند که

میگویی تا دیگری را خوشحال کنی

و

دوستت دارم هایی هستند که

گفتنش خودت را خوشحال میکند..

.

.

چقدر فرق دارند این دو با هم....
آخرین ویرایش توسط در [1390/12/23 - 09:16]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 00:11
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
sheytun1991, @Malo0o0os, @aunule20 و @eli20
khosh omadiiiin
22 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 00:03
+1
-2
maryam
maryam
در این نوروز باستانی خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم .........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:46
+5
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دقت کردين هر موقع دارين سشوار ميکشين حتي اگه تو خونه تنهام باشين هي حس ميکنين يکي صداتون ميکنه؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:46
+10
reza
reza
مگسی را کشتم،نه به این جرم که حیوان پلیدیست بد است.و نه چون نسبت سودش به ضرر 1به 100است...ظفل معصوم به دور سر من میچرخید،به خیالش قندم.یا که چون اغذیه مشهورش تا به آن حد گندم.ای دو صد نور به قبرش بارد،مگس خوبی بود.من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد*مگسی را کشتم* (زنده یاد حسین پناهی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:34
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
نشستيم داريم فيلم اکشن ميبينيم يه دفه بابام يه لگد محکم بهم زد . ميگم چرا ميزني ، ميگه خواستم حس ال اي دي سه بعدي بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکني
باباي باحاله مارو داري ؟؟؟!!!!!
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:28
+5
sasan pool
sasan pool
خب من آمدم چند تا اعتراف بکنم.سال اولی که رفتم مدرسه یک بغل دستی داشتم همش میدوید می رفت بیرون آقا روز دوم یا سوم عصبانی شدم با مداد نوک تیز زدم توی سرش کله اش سوراخ شد.5 ئیا 6 سالم بود توی کوچه فوتبال بازی می کردم بچه همسایه موتور داشت دقیقا روی دروازه ما پارکش کرد گفتم بردارش داریم فوتبال بازی میکنم گوش نداد من هم با موتورش ور رفتم یک لوله داشت که می خورد به باکش اون پاره کردم هرچی بنزین بود ریخت.{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}این تازه بخشی بود باز هم براتون میگم که من چه شری بودم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:16
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
پسر عمم بچه كه بود وقتي پي پي مي كرد نميذاشت بشورنش هي جيغ مي زد گريه مي كرد كه
ماهي درست كردم ماهيمو خراب نكنيد!!! پسر عمه هنر منده داريم؟! فك و فاميله داريم؟!
14 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:10
+5
-1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال ِ من آفرید

برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آفرید !

خدایی که زیر سبیل شما / بلندگو به جای دهن آفرید !

برایم لباس عروسی کشید / و عمری مرا در کفن آفرید
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 21:43
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ