یافتن پست: #کش

sasan pool
sasan pool
تو که ۶ـتات خیلی قشنگه

ادعاهات خیلی عجیبه

تو که این همه نگاهت
... ...
واسه داور خیلی لطیفه

می دونستی ۶ـتا ، شکل یه نقاشیه که

کیسه کشو توش میشه دید

می دونستی یا نه ؟ می دونستی یا نه ؟

می دونستی پرسپولیس تا به ابد سرورته؟

می دونستی یا نه؟

می دونستی رفتنت به دسته ۳ ، کاریه که هیشکی نکرده؟

می دونستی یا نه؟ می دونستی یا نه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 21:35
+1
حمید
حمید
در SMS
اگه زنها دنیا رو می‌گردوندن هیچ جنگی وجود نداشت !
فقط چندتا کشور لوس بودن که باهم قهر بودن و از هم غیبت می کردن و با هم حرف نمی زدن...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:21
+8
مهسا
مهسا
مثل کشیدن کبریت در باد دیدنت دشوار است من که به معجزه ی عشق ایمان دارم می کشم آخرین دانه ی کبریتم را در باد هر چه بــــــادا بــــــــــاد!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:16
+9
مهسا
مهسا
به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش ، اما بچه اش خجالت میکشه به دوستاش بگه این پدرمه{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:29
+7
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
پرنده ی مهاجری که مقصودش کوچ است

به ویرانی لانه اش فکر نمی کند . . .
{-58-}{-58-}{-58-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:07
+2
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
گذشته رو اگه به دوش بکشی کمرت خم میشه

ولی اگه بذاری زیر پات قدت بلند میشه . . .
{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:04
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
خوبما!!!! هیچیم نیســـــــــــــــت!!!
فقط نفسم از صبح تنگ میشه یهــــــــــــــو!! بعدشم قلبم تیر میکشه!!
خوبم درکل!!!! هیچیم نیست!!!
...
(خود خودم){-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 13:35
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دانشمندان حیف نون اینا{-11-}{-11-}{-11-}{-11-} ….. کشف کردند که افرادی که عمر بیشتری دارند{-16-} ، دیرتر میمیرند !{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 12:53
+2
مهسا
مهسا
چقدرعجيبه که تا مريض نشي کسي برات گل نمي ياره تا گريه نکني کسي نوازشت نمي کنه تا فرياد نکشي کسي به طرفت برنمي گرده تا قصد رفتن نکني کسي به ديدنت نمي ياد و تا وقتي نميري کسي تورو نمي بخشه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 03:05
+9
مهسا
مهسا
سربازه اومده مقابل دبیرستان دخترونه کشیک بده مزاحمت ایجاد نشه، خودش چشمک میزنه به ملت! مملکته داریم???{-36-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 02:31
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ