یافتن پست: #کش

حمید
حمید
نصف شب ماشین خاموش شده زنگ زدم میگم بابا باطری ماشین تموم کرده روشن نمیشه. میگه یعنی خالی شده؟

پ ن پ واقعا تموم کرده دارم میبرم خاکش کنم گفتم ببینم تو هم میای؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 11:18
+3
حمید
حمید
دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:54
+1
سحر
سحر
یکی از بزرگترین حسرتام مال وقتیه که:

میرم خونه ی کسی واسش کیک خامه ای میبرم! بعدش تا آخر مهمونی منتظر میشم بلکه یه تیکشو بیاره با چایی بخوریم!
ولی نمیاره لعنتی :)))))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 00:27
+9
سحر
سحر
گفت: اینقدر سیگار نکش،میمیری! گفتم: اگه نکشم میمیرم.. گفت:اگه بکشی با درد میمیری.. گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم... گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره .. گفتم:هوای صاف جلوی مرگ رو میگیره؟ یک کم نگاهم کرد..گفت: پس بکش..... .. .. گفتم: مرسی.....تو ترکم....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 00:06
+4
حمید
حمید
در SMS
نفرین به اون کسایی که روی دلها پا می ذارن تا که می بینن عاشقی میرن و تنهات می ذارن نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن عاشق عاشق کشین ، رحم و مروت ندارن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:36
+2
امید
امید
اینترنت یک تیغ دو لبه است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت را تیغ دولبه ای عنوان کرد که همانطور که فرصتهای فرهنگی اجتماعی بسیاری به همراه دارد می تواند علیه ما نیز استفاده شود و زمانی که این تهدیدها کنترل نشود به طور قطع تهدیدهای آن بیش از فرصتهای آن خواهد بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تصمیمات راهبردی کشور در عرصه راه اندازی زیرساختهای دفاع سایبری، از زیربار آمدن اولین مرحله از شبکه ملی اطلاعات در خردادماه سال 91 به عنوان یکی از تصمیمات اصلی در این بخش خبر داد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:24
+2
مهسا
مهسا
چه تلخ است که ناز را میکشیم آه را میکشیم انتظار را میکشیم فریاد رامی کشیم ... ... ... درد را میکشیم ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:07
+4
mehdi
mehdi
پسر بچه 8 ساله در حالي که مگس کش تو دستش بود و خيره شده بود به مگسهايي که رو شيشه پنجره در حال جفتگيري بودند از مادرش پرسيد ؟
مامان مگس نر داريم ؟
مادرش که تو آشپزخونه مشغول آشپزي بود جواب داد :
آره پسرم مگس نر هم داريم....
پسر بچه بعد از چند لحظه دوباره پرسيد :
... ... ... مامان مگس ماده هم داريم ؟
مادر در حالي که پيش خودش سوال بعدي پسرش رو تصور ميکرد جواب داد:
نه پسرم فقط مگس نر داريم.....
پسر بچه با عصابيت مگس کش رو کوبيد رو مگسهاي روي شيشه و گفت :
کونيا!!!!!
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 15:51
+8
ronak
ronak
نفس می کشم....

کوتاه و بی صدا...

سکوت می کنم...

طولانی و بلند...

نفس هایم پر از طعم نفس های تو...

و سکوتم پر از طنین موسیقی صدای توست...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:21
+3
ronak
ronak
اگه زنها دنیا رو می‌گردوندن

هیچ جنگی وجود نداشت !

فقط چندتا کشور باهم قهر بودن و حرف نمی‌زدن !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:09
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ