gha3m
خیلی حالش خراب بود از زمین و زمان بریده بود رفتم تو زندگیش ... خیلی طول نکشید که حالش خوب شد تشکر کرد و رفت تو زندگی یکی دیگه...
gha3m
اگر با گرگ ها زندگی می کنی...!! زوزه کشیدن را بیاموز من در روزگاری زندگی می کنم...!! که فقط خدایش از پشت خنجر نمیزند...!!
gha3m
گروه خانمها به اين نتيجه رسيدند که کامپيوتر بايد مذکر باشد چون: 1) اگه بخواهي بهشون بگي کاري رو انجام بدن، اول بايد روشنشون کني 2) اونها اطلاعات زيادي دارند اما هنوز خودشون نمي تونن فکر کنن 3) از اونها انتظار حل مشکلات ميره، اما نصف اوقات خودشون مشکلن؛ 4) به محض اين که نسبت به يکيشون تعهدي پيدا ميکني، ميفهمي اگه يکمي ديگه صبر کرده بودي، يک مدل بهتري ميتونستي داشته باشي. اما گروه آقايان معتقدند که جنسيت کامپيوتر قطعا بايد مونث باشه چون: 1) هيچ کس غير از سازندگانشان از منطق داخليشان سر در نميآورد 2) زبان فطريشان براي هيچ کس غير از خودشان قابل درک نيست 3) حتي کوچکترين اشتباه در حافظه طولاني مدتشان باقي ميماند تا زماني آن را به ياد بياورند (به رخ بکشند)؛ 4) به محض اين که به يکي از آنها تعهدي پيدا کردي، ميفهمي که نصف حقوقت رو بايد خرج لوازم جانبيش کني. کدومشون راست میگن؟؟؟