یافتن پست: #کش

gha3m
gha3m
خیلی حالش خراب بود از زمین و زمان بریده بود رفتم تو زندگیش ... خیلی طول نکشید که حالش خوب شد تشکر کرد و رفت تو زندگی یکی دیگه...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:14
+1
gha3m
gha3m
اگر با گرگ ها زندگی می کنی...!! زوزه کشیدن را بیاموز من در روزگاری زندگی می کنم...!! که فقط خدایش از پشت خنجر نمیزند...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:12
+1
gha3m
gha3m
گروه خانم‌ها به اين نتيجه رسيدند که کامپيوتر بايد مذکر باشد چون: 1) اگه بخواهي بهشون بگي کاري رو انجام بدن، اول بايد روشنشون کني 2) اونها اطلاعات زيادي دارند اما هنوز خودشون نمي تونن فکر کنن 3) از اونها انتظار حل مشکلات ميره، اما نصف اوقات خودشون مشکلن؛ 4) به محض اين که نسبت به يکيشون تعهدي پيدا مي‌کني، مي‌فهمي اگه يکمي ديگه صبر کرده بودي، يک مدل بهتري مي‌تونستي داشته باشي. اما گروه آقايان معتقدند که جنسيت کامپيوتر قطعا بايد مونث باشه چون: 1) هيچ کس غير از سازندگان‌شان از منطق داخلي‌شان سر در نمي‌آورد 2) زبان فطري‌شان براي هيچ کس غير از خودشان قابل درک نيست 3) حتي کوچک‌ترين اشتباه در حافظه طولاني مدت‌شان باقي مي‌ماند تا زماني آن را به ياد بياورند (به رخ بکشند)؛ 4) به محض اين که به يکي از آنها تعهدي پيدا کردي، ميفهمي که نصف حقوقت رو بايد خرج لوازم جانبيش کني. کدومشون راست میگن؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:07
elahe
elahe
میدوزم شادی را به غم ,زیاد را به کم , درخت را به ریشه , گاهی را به همیشه , ستاره را به آسمان , زمین را به کهکشان , کهنه را به نو و خودم را به تو…
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:53
+9
سحر
سحر
هیچ میدونید که پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن ؟!..
میگین نه؟!.....بفــــــــــــــــــــــــــــرما:

ثانیه اول : اوووووف نیگاش کن پسر ! عجب دافیه کصافط ...!
ثانیه دوم : صداشم که بامزه ست بی شرف!
ثانیه سوم : مممممم .... من عاشقش شدم ..!
:)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:35
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
بفرمایید شام امشب حاضره
8 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:25
+10
عسل ایرانی
عسل ایرانی
بدون شرح
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 16:44
+8
mina_z
mina_z
[!] با زنش رفته بوده سینما، تو فیلم یهو یه گاوه شروع می‌کنه دویدن طرف تماشاچیا. [!] یهو میپره زیر صندلی، زنش میگه: ‌بابا خجالت بکش! این فیلمه. [!] میگه: زن! من و تو می‌دونیم فیلمه، گاوه که نمی‌دونه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 15:27
+8
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مانتوش ۱۵ سانت بالای باسن مبارکشه، آرایششم که شبیه جن و پری شده. میگه به نظرت برم بیرون گشت ارشادم بهم گیر میده ؟! پَـــ نـ پَـــ میبرنت صدا و سیما تو برنامه‌ی زلال احکام به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 15:24
+7
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پسر همسایمون تو پارک داشت بریک دنس می کرد یکی اومده بعد نیم ساعت تماشا میگه ایشون داره میرقصه؟ گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ شربت خاکشیر خورده می خواد ته نشین نشه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 15:19
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ