یافتن پست: #کش

صنم
صنم
بگذاريد ميان با هم بودنتان فضايي و فاصله اي باشد با يکديگر بخوانيد برقصيد و شادمان باشيد اما بگذاريد هر يک از شما تنها باشد ... در کنار هم بمانيد اما نه چسبيده به هم به يکديگر عشق بورزيد اما عشق را به بند نکشيد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 12:52
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
رفتم دم مغازه به فروشنده می گم قرص پشه داری؟ می گه واسه کشتنش می خوای؟ پـَـ نه پَــ، برای سردردش می خوام!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 11:35
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
رفتم دم مغازه به فروشنده می گم قرص پشه داری؟ می گه واسه کشتنش می خوای؟ پـَـ نه پَــ، برای سردردش می خوام!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 11:29
+5
رضا
رضا
اگه یکی رو دیدی که وقتی داری رد می شی بر می گرده و
نگات می کنه بدون براش مهمی
اگه یکی رو دیدی که وقتی داری میرفتی بر می گرده و با عجله می یاد
سمت تو بدون براش عزیزی
اگه یکی رو دیدی وقتی داری می خندی بر می گرده و نگات می کنه
بدون براش قشنگی
اگه یکی رو دیدی وقتی داری گریه می کنی بر می گرده و میاد باهات
اشک می ریزه بدون دوست داره
اگه یکی رو دیدی وقتی داری با یکی دیگه حرف می زنی ترکت می کنه
بدون عاشقته
اگه یکی رو دیدی وقتی داری ترکش می کنی برات فقط سکوت می کنه
بدون دیوونته
اگه یکی رو دیدی که ازنبودنت داغون شده بدون که
براش همه چی بودی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 10:52
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
گر چه رفتی از برم اما فراموشم مکن با غمت ای آشنا هر شب هم آغوشم مکن همچو موج اشک از دریای چشمم پا مکش در پی خود چون حبابی خانه بر دوشم مکن من زموج اشتیاق تو سر پا آتشم باز با طوفان بی مهرت خاموشم مکن جوشد امشب جلوی جادوی چشمانت ز جام در خیال نرگست ای فتنه مدهوشم مکن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:56
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت ، خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:43
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
توی فرودگاه یکی بود که پشت سرم سیگار می‌کشید . یکی دیگه رفت جلو گفت: - بخشید آقا.........! شما روزی چند تا سیگار می‌کشین...؟! - طرف جواب داد: منظور؟ - منظور اینکه اگه پول این سیگارا رو جمع می‌کردین، به اضافه‌ی پولی که به خاطر سلامتیتون خرج دوا و دکتر می‌کنین، الان اون هواپیمایی که اونجاست مال شما بود...! طرف با خونسردی جواب داد: - تو سیگار می‌کشی؟ ... ... ... ... - نه ! - هواپیما داری؟ - نه ! - به هر حال مرسی بابت نصیحتت... ضمناً اون هواپیما که نشون دادی مال منه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:58
+2
gha3m
gha3m
مـــــــــن ... دهقـــــــان فـــــــــداکـــــــــاری شــــــــــــده ام کــــه تمـــــام وجــودش را ... بـــــه آتـــــش کشیــــــده، روبـــــــــــرویتـــــــــــ وتـــــــــو ... قطــاری کــــه چشــــم دیـــدن مــــرا نـــدارد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:57
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بعضی آدمهــــــا یهـو میــان ... یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن ... یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت .... یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات... یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت ... بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن .... یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات ... یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هات و همـــــــه ی اشکات . . یهـو میشن سبب بالا نیـــومدن نفسـت...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:37
+1
gha3m
gha3m
آآآآآآآآآآآآآی نفس کش !!! لایک کنین بینیم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:16

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ