یافتن پست: #کش

ALI SHABAN
ALI SHABAN
چو گرمای تن مردان و زنان کهن به آسمان پر کشید با یاد خویش اندیشه هواخواهان خود را گرما دهند . حکیم ارد بزرگ
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 20:38
+7
gha3m
gha3m
اگه نفر قبلیت بمیره چی کار می کنی؟ فقط مونده همينو بگيم والا بقرآن !!!!! ۱_خوشحال میشم ... ۲_خدا رو شکر ۳_ناراحت میشم ۴_به من چه می خواست نمیره ... ... ... ... ... ۵_چه بد ازش طلب داشتم ۶_انقدر ازش بدم میومد همون به[!] مرد ۷_خدا نکنه اون عشقمه میزدم بیان ببرنش ۹_منم می میرم ۱۰_اصلا"مهم نیست ۱۱_از ناراحتی میرم یه پاکت سیگار میکشم ۱۲_ولش کن حالا شام چی میدن ۱۳_مرگ حق است خدا بیامرزش ۱۴_غلط کرده مرده من لباس مشکی ندارم ۱۵_حالا نمی شد فردابمیره من الان تو فیس بوکم ۱۶_وای خدای من چقدر بد شد ۱۷_به ممل سکته میگم بره دفنش کنه ۱۸_دیدی چی شد ۱۹_به admin میگم از گروه بندازش بیرون ۲۰_خوب شد مرد وگرنه خودم می کشتمش ۲۱_واسش فاتحه می خوندم ۲۲_انقدر گریه می کردم تا بمیرم ۲۳_حیف شد ادم خوبی بود ۲۴_از دستش راحت شدم ۲۵_این که من میشناسم هفت تا جون داره تا مارو نکشه نمی میره ۲۶_از خوشحالی جشن می گیرم ۲۷_ای بابا تکراری شد دیگه ۲۸_تا صبح لایک میفرستم ۲۹_باورم نمی شه ۳۰ _فرار میکنم ۳۱_تسلیت میگم ۳۲_از ترس سکته می کنم ۳۳_از خدا واسش طلب امرزش میکنم ۳۴_سکوت میکنم از خودم شروع کنین
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 19:50
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یکی از این سوسک کوچیکا از جلو پام رد شده یه دستمال از جیبم در اوردم ...دوستم میگه میخوای بکشیش؟ پـَـــ نــه پـَـــ ابریزش بینی داره میخوام نریزه رو قالی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:37
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مگس کش دستمه مامانم می گه میخوای مگسا رو بکشی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:35
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیروز رفتم جواب ازمایشمو بگیرم دکی گفته کراتین خونت بالاست کلیه هات از کار افتاده بعدش تماس گرفتن گفتن ببخشید اشتباه شده بعد میگه حتما خیلی خوشحال شدی گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ از ناراحتی میخواستم پـر بکشم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:29
sasan pool
sasan pool
این ع[!]ایی که برای شما میزارم واقعا شرم آور تو رو خدا صنعت خودرو کشور ما رو ببینید.شرکت سایپا دیزل کامیون ساخته مسئولین هم رفتن افتتاح کردن ولی کامیونی نبوده رفتن از یک تیکه یونلیت پرده برداری کردن.درود بر مسئولین زحمت کش و کار بلد ایرانی. برای دیدن عکس ها به دیدگاه مراجعه کنید.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 14:53
ronak
ronak
هرگاه صدای جدیدی سلام می کند تپش قلب می گیرم! من دیگر کشش خدا حافظی ندارم مرا ببخش که جواب سلامت را نمی دهم!!...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 01:11
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ابام با چکش به جای میخ زده به دستم از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین … تازه میپرسه خورد به دستت؟ پـــ ن پـــ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم، دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم، عجب گلی بود عجب
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 01:09
+1
gha3m
gha3m
من عاشق اون دختری هستم که درسته...فشن نیست...باباش ماشین شاسی بلند نداره بیاد دنبالم مارک کفشش دیگه آخرش کفش ملیه...زیر ابروهاش رو برنمیداره که پسر کش بشه...مارک تی شرتش هم دیگه آخرش تمساح ِ...پول نداره هر شب ببرتم بیرون خرجم کنه ...ولی...حرفش حرفه...وقتی میگه دوست دارم یعنی واقعاً دوستت داره!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:18
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مامانم ديروز بهم گفت پسرم وقت کردي يه دستي به سر و گوش اتاقت بکش ميگم يعني نامرتبه مامانم در حال انفجا گفت پ ن پ از بس اتاقت مرتبه ميترسم تو چشم بياد،چشم بخوره
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:33
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ