یافتن پست: #کش

امیرحسین
امیرحسین
هر که از کوچه ی تنهایی دل ما میگذرد به هوای هوسی هم که شده سرکی میکشد و میگذرد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 03:53
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
داییم ما رو برای یه پک قیلون دعوت میکنه باغ سیب مال بکی از رفقاش.. مامانم میگه حالا میخواین قیلون بکشید؟؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدیم سیباشونو دستمال بکشیم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:18
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم گفت: اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:17
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب رفته بودم خونه خواهرمینا ، دختر خواهرم یه نقاشی رو بوم کشیده بود خیلی قشنگ گفتم خودت کشیدی ؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ دادم پیکاسو بکشه جوونا هم خودی نشون بدن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:17
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
سکوتی بی فرجام ... فریاد بزن! ... فرو نرو...! پا پس نکش...! مردمان نفرینی این شهر، تباه می کنند، تمامت را ... فریاد بزن ... شاید شریانِ جاری صدای تو، بیــــــــدار کند ، این خواب آلودها را ... شاید پی ببرن، به خوابهایی که، ابتدایش با پرواز شروع می شود و انتهایش با مـــــــرگ تمام ... نگذار این خاک گرفته ها فراری دهند فکر پرورش یافته ی تو را ... فریاد بزن ... بگذار رها شود آهنگ صدایت ... در میان بادها ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 20:51
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
با دوستم رفتیم کشتارگاه میگه:اه اه اینجا چه بوی گوسفندی میاد.گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ میخواستی بوی اش رشته بیاد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 19:20
ebrahim
ebrahim
من عاشق اون دختري هستم که درسته فشن نیست .. باباش ماشین شاسی بلند نداره بیاد دنبالم چش دوستام در بیاد .. پروفايل شماره II نداره با 5000 تا اددليست و 30.000 تا Subscribers مارک کفشش هم دیگه آخرش کفش ملیه جاي آل اِستـار.. زیر ابروهاش رو برنمیداره که پسر کش بشه .. ... مارک تی شرتش هم برادران هدايتي خورده جاي آديداس ! هر شب ببــَرتم بیرون خرجم کنه ، سايز سينشم 75 نيست .. قدش 180 نيست بغلم راه بياد تا شونه هام باشه .. ولی ... حرفش حرفه وقتی میگه دوست دارم یعنی واقعــاً دوستم داره ، فقط خودمو ! هرچی نشدم کم توقع که شدم D: !! يعني يه همچين پسري هستيـم مـــــــآ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 14:26
+3
-1
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
به اندازه یه کیلو خاکشیر دوستت دارم اگر شمردی می فهمی چقدر دوستت دارم‬{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 11:30
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
لرهصبح زود یه لیوان خاکشیر میخوره تا شب ملق میزنه که ته نشین نشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:50
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دختر:موجودی است که: وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!! وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!! وقتی غمگین است آه میکشد وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد وقتی بدش می آید میگوید ویشششش . وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی. همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند . تاریخ تولد و شماره کفش با جناق پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند ! از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:46
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ