ॐ SərViiiN ॐ
"من" ، "تو" را کم دارم
"تو" ، "او" را
بالاخره یک قصه باید
"ما" داشته باشد!
ramin
گاهی وقتها از نردبان بالا میرویم تا دستهای خدا را بگیریم غافل از اینکه خدا پایین ایستاده ونرده ها رو محکم گرفته که ما نیفتیم.
♥ نگار ♥
حالا که بی تو اسیرم به این زندان بندگی
حالا که آدمم اما
با حکم بردگی......
حالا که طعنه می زند به دماغم شبانه روز
این بوی گند زمین
بوی هرزگی
شرمنده ام از تو اما هنوز هم
محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی
محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی.....!
Hamid
برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی،
از جمله دوستان بد و ناپایدار،
برخی نادوست، و برخی دوستدار
که دست کم یکی در میانشان
بی تردید مورد اعتمادت باشد.
و چون زندگی بدین گونه است،
برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی،
نه کم و نه زیاد، درست به اندازه،
تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد،
که دست کم یکی از آنها اعتراضش به حق باشد،
تا که زیاده به خودت غرّه نشوی
♥ نگار ♥
هرگزنگران اینکه قلب دختری را شکسته ای نباش ، در بدترین حالت فقط کمی رگ به رگ شده است و یک روز بعد مثل ساعت کار میکند.
پس اونایی که به جفتش اعتقاد دارن چی؟
1391/01/9 - 01:51