یافتن پست: #کم

مهسا
مهسا
سلامتیه اونایی که جای اعتقاد به بهشت و جهنم و اون دنیا , به یه کم انسانیت توی این دنیا معتقد هستند
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 01:47
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
"من" ، "تو" را کم دارم

"تو" ، "او" را

بالاخره یک قصه باید

"ما" داشته باشد!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 01:00
+2
مهسا
مهسا
حرفهایی هست ، بدجور دل میشکنند ! بدجور دل می سوزانند ! بدجور خراب میکنند ! حرفهایی از نزدیکترین کسانت !! از عزیزترین کسانت ! گاهی دلت میخواهد ، نزدیک ترین ،آنقدر عزیز نبود !یا اگر بود ،کمی بیشـــتر .. حواسش ،به تاثیر ِ حرفهایش بود !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 23:36
+8
مهسا
مهسا
اين يه قانونه! هرچي کمتر در دسترس باشي ارزشت بيشتره! زياد که باشي ميره به حساب آويزون بودنت!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 18:59
+4
ramin
ramin
گاهی وقتها از نردبان بالا میرویم تا دستهای خدا را بگیریم غافل از اینکه خدا پایین ایستاده ونرده ها رو محکم گرفته که ما نیفتیم.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حالا که بی تو اسیرم به این زندان بندگی

حالا که آدمم اما

با حکم بردگی......

حالا که طعنه می زند به دماغم شبانه روز

این بوی گند زمین

بوی هرزگی

شرمنده ام از تو اما هنوز هم

محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی

محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی.....!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:38
+2
Hamid
Hamid
برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی،
از جمله دوستان بد و ناپایدار،
برخی نادوست، و برخی دوستدار
که دست کم یکی در میانشان
بی تردید مورد اعتمادت باشد.

و چون زندگی بدین گونه است،
برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی،
نه کم و نه زیاد، درست به اندازه،
تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد،
که دست کم یکی از آنها اعتراضش به حق باشد،
تا که زیاده به خودت غرّه نشوی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:14
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هرگزنگران اینکه قلب دختری را شکسته ای نباش ، در بدترین حالت فقط کمی رگ به رگ شده است و یک روز بعد مثل ساعت کار میکند.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:07
+2
milad
milad
یه دختر نمیتونه کمکتون کنه تا نمره قبولی بیارید، ولی نمره های قبولیتون میتونه کلی دختر براتون جایزه بیاره، پس به درس خوندن عشق بورزید نه به دخترا !
(سازمان حمایت از آینده پسرای تنها)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 13:58
+11
ramin
ramin
سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن ، روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون ، دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن، اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب ، آخر سر هم خاموش میکنن.... {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 12:43
+7
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ