reza
حتما برات پیش اومده وقتی داری به آسمون نگاه می کنی
یکی ازت بپرسه:دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟
یا ازت بپرسه :داری بکدوم ستاره نگاه می کنی؟
اکثر ادما می گن:دارم به پر نور ترین ستاره نگاه می کنم
ولی یادت باشه اونی که از همه پرنورتره،علاوه بر تو،
چشم خیلیای دیگه دنبالشه. به ستاره ای خیره شو
که حتی اگه کم نوره، ولی مطمئنی جز توهیچکس دیگه بهش چشم ندوخته
نیوشا
دلـــ تنگـــ .. کـه می شـوی دیگر انــتــظــار معنا نـدارد ! یک نگاه کمی نـا مهربان .. یک واژه ی کمی دور از انتظار ... یک لحظه فاصــ ـله ... می شکند بغضت را ..!
reza
کودکی ام را می خواهم ...
چشمان معصومم را
قلب پاکم را
اشکهای صادقم را
خنده های شورانگيزم را
عروسک هايم ٬ دو چرخه ام ... هم بازی هايم را
کودکی ام را می خواهم ...
آزادی فرياد کشيدن را
دلبستگی های ساده ام را
دنيای بی نهايت روياهايم
کودکی ام را می خواهم ...
دنيای بی رنگ هزار رنگم را
آن بهشت کوچکم را
Alireza
من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم
از زن و غر زدن روز و شبش آزادم
نه کسی منتظرم هست که شب برگردم
نه گرفتم دل و نه قلوه به جایش دادم
زن ذلیلی نکشم هیچ نه در روز و نه شب
نرود از سر ذلت به هوا فریادم
“هر زنی عشق طلا دارد و بس٬ شکی نیست”
نکته ای بود که فرمود به من استادم
شرح زن نیست کمی٬ بلکه کتابی است قطور
چه کنم چیز دگر نیست از آن در یادم
هر کسی حرف مرا خبط و خطا می خواند
محض اثبات نظرهای خودم آمادم(!)
زن نگیر - از من اگر می شنوی- عاقل باش!
مثل من باش که خوشبخت ترین افرادم
مادرم خواست که زن گیرم و آدم گردم
نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدم!
هیچ کس نیست که شیرین شود از بهر دلم
نه برای دل هر دختر و زن فرهادم
الغرض زن که گرفتی نزنی داد که: “من
از چه رو در ته این چاه به رو افتادم؟”
میخونی ولی همه اونایی که لایک میکنی رو دوست داری؟؟؟
1391/01/9 - 19:35میدونی لایک میکنم چون ی طورایی حسشون میکنم!ولی واقعا نه همشون رو دوست ندارم
1391/01/9 - 19:39خب لایک نکن
1391/01/9 - 19:41خیلی معذرت میخوام ولی لطفا یه ذره به شعور خودت و شعور جمعی احترام بذار(البته منظورم تو نیستی)

چشم
1391/01/9 - 19:43اگه خوشم نياد لايك نميكنم.تاحالا نشده مطلبو نخونم....
1391/01/14 - 12:01 ( لايک توسط 1 کاربر )