یافتن پست: #کم

fowkes
fowkes
آهــــــــــــــــــــــــــــــای لایک زن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا تمام چیزایی رو که لایک میکنین دوست دارین؟؟؟
اصلا چند درصدشو میخونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو ننوشتم که لایک کنین
جواب میخوام
جـــــــــــــــــواب
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/8 - 01:17]
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:17
+5
-5
مهسا
مهسا
روانشناسی راننگی : اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون ولی این بیلبیلکِشو جا نندازن ؛ کلا آدمای صبورین !!!{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:47
+5
reza
reza
حتما برات پیش اومده وقتی داری به آسمون نگاه می کنی

یکی ازت بپرسه:دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟

یا ازت بپرسه :داری بکدوم ستاره نگاه می کنی؟

اکثر ادما می گن:دارم به پر نور ترین ستاره نگاه می کنم

ولی یادت باشه اونی که از همه پرنورتره،علاوه بر تو،

چشم خیلیای دیگه دنبالشه. به ستاره ای خیره شو

که حتی اگه کم نوره، ولی مطمئنی جز توهیچکس دیگه بهش چشم ندوخته
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:25
+2
مهسا
مهسا
فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ ما ایرانیا رو می آفرید دکمه Caps Lock رو فشار داده بود...{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:18
+4
نیوشا
نیوشا
دلـــ تنگـــ .. کـه می شـوی دیگر انــتــظــار معنا نـدارد ! یک نگاه کمی نـا مهربان .. یک واژه ی کمی دور از انتظار ... یک لحظه فاصــ ـله ... می شکند بغضت را ..!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:14
+8
reza
reza
کودکی ام را می خواهم ...
چشمان معصومم را
قلب پاکم را
اشکهای صادقم را
خنده های شورانگيزم را
عروسک هايم ٬ دو چرخه ام ... هم بازی هايم را
کودکی ام را می خواهم ...
آزادی فرياد کشيدن را
دلبستگی های ساده ام را
دنيای بی نهايت روياهايم
کودکی ام را می خواهم ...
دنيای بی رنگ هزار رنگم را
آن بهشت کوچکم را
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:35
+3
مهسا
مهسا
دختران گرامی ، اگر دیدید دوس پس+رتون ، مشغول بازی یـا کامپیوتر بود، و بازیش رو متوقف کرد تا به اس ام اس شما جواب بده، آدم باشید، از دستش ندید باهاش ازدواج کنید ، اینجور پسری کم گیر میاد{-32-}{-20-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:08
+6
مهسا
مهسا
دغدغه های فکری یک پسر ایرانی ! دیدگاه !!!{-18-}{-7-}{-2-}{-32-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:02
+5
Alireza
Alireza
من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم


از زن و غر زدن روز و شبش آزادم


نه کسی منتظرم هست که شب برگردم

نه گرفتم دل و نه قلوه به جایش دادم

زن ذلیلی نکشم هیچ نه در روز و نه شب

نرود از سر ذلت به هوا فریادم

“هر زنی عشق طلا دارد و بس٬ شکی نیست”

نکته ای بود که فرمود به من استادم

شرح زن نیست کمی٬ بلکه کتابی است قطور

چه کنم چیز دگر نیست از آن در یادم

هر کسی حرف مرا خبط و خطا می خواند

محض اثبات نظرهای خودم آمادم(!)

زن نگیر - از من اگر می شنوی- عاقل باش!

مثل من باش که خوشبخت ترین افرادم

مادرم خواست که زن گیرم و آدم گردم

نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدم!

هیچ کس نیست که شیرین شود از بهر دلم

نه برای دل هر دختر و زن فرهادم

الغرض زن که گرفتی نزنی داد که: “من

از چه رو در ته این چاه به رو افتادم؟”
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:49
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
از زشت رویی پرسیدند : آنروز که جمال پخش میکردند کجا بودی ؟ گفت : در صف کمال .{-50-}{-50-}{-50-}{-50-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:33
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ