یافتن پست: #کم

poria
poria
مامانه به بچش میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی. بچه هه میگه: آره ولی لگدی که زدم تو شکمش ابتکار خودم بود!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:57
+3
poria
poria
هواپیمایی درحال سقوط بود و یک چتر نجات کم بود، بنابر این یک نفر باید فداکاری می کرد.
زین الدین زیدان یک چتر بر داشت و گفت : من بهترین فوتبالیست جهان هستم و باید نجات پیدا کنم این را گفت و پرید .
برد پیت هم یک چتر دیگر بر داشت و گفت: من محبوب ترین هنرپیشه جهان هستم و باید نجات پیدا کنم. این را گفت و پرید.
یه بنده خدایی هم یک چتر بر داشت و گفت: من باهوش ترین رئیس جمهور دنیا هستم و باید نجات پیدا کنم
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:37
+4
سحر
سحر
چقــــــــــــــدر... کم تــــــــوقع شده ام... نه آغوشت را میـــــــــخواهم، نــــــــــه یک بوســــــــــــه ! نــــــــــه دیگر بودنت را ! همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست...! مــــــرا به آرامش میرساند... حتی... اصطحکاک ســــــــــــایه هایمان..
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:17
+4
مهسا
مهسا
کمی توجه کنیـــــــــــد....{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:10
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
چرا هیکشی نیس{-16-}
منم رفتم مهمونی{-11-}
ویییییییییییییییییییییییییی{-7-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:57
+5
سحر
سحر
من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم !
امّـا !
میشود کمکم کنید !؟
آی جمـــاعت !
شما دقیقــا" چه رنگـی هستید !!!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:41
+6
مهسا
مهسا
از آدم ها بگذر ... دلت را گنده تر کن ... ناراحت ابن نباش که چرا جاده ی رفاقت با تو همیشه یک طرفه است ... مهم نیست اگر همیشه یک طرفه ای ... شاد باش که چیزی کم نگذاشته ای ... و بدهکار خودت و رفاقتت نیستی . {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:07
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
زن ......... جنس عجیبی ست! چشم هایش را که می بندی, دیدِ دلش بیشتر... دلش را که میشکنی, باران لطافت از چشم هایش سرازیر... انگار درست شده تا... ... روی عشق را کم کند!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:03
+7
sasan pool
sasan pool
خفتند همرهان وشب تار مانده است
تنها غم من است که بیدار مانده است
زین همرهان نیمه ره خواب برده ام
یک مشت خاطرات دل ازار مانده است
دیگر مرا به شهر تماشا نمی برد
چشمم که در تراکم دیوار مانده است
حتی برای دیدن خویشم اجازه نیست
ایینه زیر لعنت اوار مانده است
پاس بهار وباغ گل افشان نداشتیم
بر ما هنوز سرزنش خار مانده است
پای سفر کجاست کزین دشت بگذرم
افسوس پای رفتنم از کار مانده است
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:37
+1
parnian
parnian
یادمان باشد همیشه:

ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود"

کمی کنجکاوی پشت "همینطوری پرسیدم"

قدری احساسات پشت "به من چه اصلا... "

مقداری خرد پشت "چه میدونم"

واندکی درد پشت "اشکال نداره" وجود دارد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 14:36
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ