یافتن پست: #کم

sasan pool
sasan pool
آغوش تو به غیر من به روی هیچ کی وا نکن/من و از این دلخوشی ها آرامشم جدا نکن
من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم/واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم
من و تو آغوشت بگیر/آغوشتو مقدس
بوسیدنت برای من /تولد یک نفس
چشمای مهربون تو /من و به آتیش میکشه
نوازش دستای تو/عادت ترکم نمیشه
فقط آغوش خودم دقه دقه هاتو جا بزار/به پای عشق من بمون هیچ کس جای من نیار
و...
آخرش هم رفت تو آغوش یک نفر دیگه{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 13:36
+1
sasan pool
sasan pool
خب به دلیل طولانی بودن داستان داستان را در قسمت دیدگاه میزارم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 13:19
+2
sasan pool
sasan pool
من می خوام یک داستان طنز در مورد وازکتومی بزارم اگه دوست دارین بگین تا بزارم.فقط داستان یکمی طولانی هست ولی واقعا ته خنده بود.از مدیریت می خوام که الکی حذفش نکنه.اگه موافق هستین تایید کنید.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 13:16
+1
امید
امید
خداوندا مرا یاری ده تا قبل از اینکه در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم کمی هم با کفش های او راه بروم
علی شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 12:52
+3
hadith
hadith
قدیما ظرف یکبار مصرف نبود، دختر همسایه دوبار میومد،
یه بار نذری میاورد، یه بار میومد واسه ظرفش، آدم فرصت فکر کردن و تصمیم گیری داشت. بعد میگن چرا آمار ازدواج کم شده
شما دارین فرصتها رو از جوونا میگیرین... والا{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 01:03
+5
مهسا
مهسا
نقطه‌ی جوش همان نقطه‌ ایست که همه چیز کم کم بخار می‌شود

محو می شود
کمرنگ می شود

آدمها را به " نقطه جوش" نرسانید....
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:29
+8
محمد
محمد
از مرد فرانسوی پرسیدند: چرا دست زن رو میبوسی؟ پاسخ داد: چون زن محترم است و نیمه گمشده مرد را تکمیل میکند
مرد آلمانی به این سوال اینگونه پاسخ داد: زن مقدس است چون میزاید و ادامه زندگی در اوست
و پاسخ مرد ایرانی: بالاخره باید از یه جایی شروع کنم دیگه !!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:10
+7
سحر
سحر
باور کنید زندگی آدم گاهی لنگ می شود !
لنگ کمی دلگرمی
فقط کمـی ...!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 22:35
+7
سحر
سحر
یعنی من عاااشقِ این سگم :))
یه جوری داره کمک میکنه و احساس
مسئولیت میکنه که آدم واقعا تعجب میکنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:28
+6
parnian
parnian
ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻫﯿﭻ ﻏﻠﻄﯽ
ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﮑﻨﻢ،
ﯾﺎﺩ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ
ﺟﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ
ﺩﻟﻢ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﺸﻪ{-60-}{-43-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:21
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ