sasan pool
خب به دلیل طولانی بودن داستان داستان را در قسمت دیدگاه میزارم.
sasan pool
من می خوام یک داستان طنز در مورد وازکتومی بزارم اگه دوست دارین بگین تا بزارم.فقط داستان یکمی طولانی هست ولی واقعا ته خنده بود.از مدیریت می خوام که الکی حذفش نکنه.اگه موافق هستین تایید کنید.
امید
خداوندا مرا یاری ده تا قبل از اینکه در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم کمی هم با کفش های او راه بروم
علی شریعتی
محمد
از مرد فرانسوی پرسیدند: چرا دست زن رو میبوسی؟ پاسخ داد: چون زن محترم است و نیمه گمشده مرد را تکمیل میکند
مرد آلمانی به این سوال اینگونه پاسخ داد: زن مقدس است چون میزاید و ادامه زندگی در اوست
و پاسخ مرد ایرانی: بالاخره باید از یه جایی شروع کنم دیگه !!
سحر
باور کنید زندگی آدم گاهی لنگ می شود !
لنگ کمی دلگرمی
فقط کمـی ...!