یافتن پست: #کم

Edris
Edris
همه ی خودم را مال تو کرده ام. چقدر دنیای تو بزرگ است،هنوز از تنهایی سخن میگویی،چقدر کم هستم!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:02 توسط Mobile
+3
mohsen
mohsen
دوست داشتنِ کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردنِ کاکتوس می مونه
هر چی محکم تر بغل کنی
بیشتر آسیب میبینی ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 17:35
+7
امید
امید
عشق خطری است در کمین تنهاترین کس. عشق به هر چیزی که زنده باشد و بس ! براستی ؛ خنده آور است جنون و فروتنی من در عشق ! . فردریش نیچه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:37
+8
sepideh
sepideh
گذشت همیشه باعث محکم شدن رابطه نمیشه!گذشت بی جا گاهی راه رو برای خیانت هموار می کنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:26
+4
امید
امید
ببخشیدم اگر، صبر من کم بود و خطای تو زیاد , اگر تحمل من اندک بود و اشتباهاتِ تو بی شمار!
ببخشیدم اگر,صدای گریه شبانه ام خوابت را آشفت ,اگر دیدن اشکهای من دلت را آزرد !
ببخشیدم اگر , من پر از عشق بودم و تو پر از نفرت,اگر بخشیدن عادت من بود و خصلت تو نبخشیدن!
ببخشیدم، به خاطر این همه دوستت داشتن...به خاطر تا آخرین نفس پایِ تو ایستادن!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:08
+4
محمد
محمد
در عکس
کاربرد شکم بزرگ{-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:42
+5
محمد
محمد
در عکس
فکر کنکم تو کشور های دیگه هم از رانندگی زنها میترسند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:38
+6
ronak
ronak
هاهاهاها لایکم کن تا نمردم از خنده....:))
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:07
+6
kiss
kiss
قرن ما شاعراگرداشت هوابهتربود.خارهم کمترنبودازگل بساگلتر بود.قرن ماشاعراگرداشت که کبوتر با کبوتر باز با باز نبود شعار پرواز.وای بر ما که تصور کردیم عشق را باید کشت !در چنین قرنی که دانش حاکمست عشق را از صحنه دور انداختن دیوانگیست،درماندگیست،شرمندگیست.قرن قرن آتش نیست ،قرن یک هوای تازست ،فکرها را شست و شویی لازم است گم شدیم گردرمیان خویشتن جست جویی لازم است نازنینها از سیاهی تاسپیدی راسفربایدکنیم..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 02:23
+3
parnian
parnian
همه نیمه ی گمشده و مکمل شونو پیدا کردن ؛
ما هنوز متمم مون رو هم ندیدیم !
به 30 درجه هم راضی شدیم دیگه !
نبود ؟؟؟ یه 10 درجه... !؟؟؟{-11-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 22:45
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ