یافتن پست: #کم

حمید
حمید
در SMS
مرد به خدا ميگه چرا زن رو آفريدي؟ خدا ميگه واسه اينکه تو خوشت بياد! ميگه: چرا چشمش رو خمار کردي؟ خدا ميگه: واسه اينکه تو خوشت بياد ميگه: چرا موهاشو ابريشمي کردي؟ خدا ميگه: واسه اينکه تو خوشت بياد! ميگه: پس چرا کم عقل آفريدي! خدا ميگه: واسه اينکه از تو خوشش بياد:-؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 03:05
+2
نیوشا
نیوشا
{-20-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 01:20
+5
ALI
ALI
مطالعات انجام شده نشان می دهد 89 % بی وفایی ها به علت کمبود شارژ است!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 18:00
+2
ALI
ALI
نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد.میگم چرا میزنی؟میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 17:17
+2
مهسا
مهسا
محبت زیادی ، همیشه آدمها را خراب می کند . . . گاهی آدمها می روند ، نه برای اینکه دلایل ماندنشان کم شده . . . بلکه به این دلیل که آنقدر کوچکند ، که تحمل حجم بالای محبت تو را ندارند . . . او که رفتنی است ، بگذار برود . . . چه باک ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 15:43
+6
مهسا
مهسا
خدایا … یه بــُر به این زندگیمون بزن … شاید دو تا حکم افتاد دستمون ، که هر نامردی ، آسش رو به رخ ما نکشه !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 15:07
+5
ebrahim
ebrahim
از چی بگم ؟ شاید اس اس دوس داری قصه ی همون استقلال سه تایی اگه قصه تلخه گناه واقعیت داستان اس اس و گل های باخت دیشب که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت یه استقلالی با داد و فریاد گفت زود حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد این استقلالی ها چطور واسه پرسپولیس برنام
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 14:54
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
گرگه میره دم خونه شنگول و منگول، بچه ها میگن اومدی مارو بخوری؟ گره میگه پـَـــ نــه پـَـــ اومدم ببینم مامانتون نیست چیزی کم و کسر نداشته باشین
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 16:57
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میپرسه بازی کیه با کی؟ میگم استقلال تراکتور. میگه لیگ برتره؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ مقدماتی یورو ۲۰۱۲ است تیم کم داشتن اومدن از اینجا تیم ببرن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 16:54
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو امتحان نمره خوبی گرفتم استاد گفت هان کم کم داری آدم میشی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخواستی کم کم گوریل بشم؟.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 00:57
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ