یافتن پست: #کم

ronak
ronak
بزرگترین آرزوش اینه که یک نفر محکم بغلش کــنـــه .... :(
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 12:43
+5
ronak
ronak
پیامکی لیلی و مجنون: پیامک زد شبی لیلی به مجنون که هر وقت آمدی از خانه بیرون بیاور مدرک تحصیلی ات را گواهی نامه ی پی اچ دی ات را پدر باید ببیند دکترایت زمانه بد شده جانم فدایت دعا کن ... دعا کن مدرکت جعلی نباشد زدانشگاه هاوایی نباشد وگرنه وای بر احوالت ای مرد که بابایم بگیرد حالت ای مرد چو مجنون این پیامک خواند وارفت به سوی دشت و صحرا کله پا رفت اس ام اس زد ز آنجا سوی لیلی که می خواهم تورا قد تریلی دلم در دام عشقت بی قرار است ولیکن مدرکم بی اعتبار است شده از [!]سفورد این دکترا [!]س مقصر است در این ماجرا [!]س چه سنگین است بار این جدایی امان از دست این مدرک گرایی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 12:42
+7
پاراگلایدر
پاراگلایدر
این روزها حداقل تعداد دوستان هر کسی در شبکه های اجتماعی ، ١٠٠ تا ٢٠٠ نفر است. سن و سال دارها می پرسند: یعنی تو واقعا اینهمه دوست داری؟! و من از حرفشان متعجب می شوم. خب همه آدمها مدرسه رفته اند،‌ دانشگاه رفته اند، سر کار رفته اند هر کدام از این زمانها و مکانها موقعیتهای جدید برایشان به وجود آورده تا آدمهای جدید را بشناسند. فرق امروز این است که دنیای ارتباطات این آدمها را که همیشه در زندگی هم ظاهر و غایب می شده اند به هم وصل کرده است. دیگر دوستی دوست دیگرش را گم نمی کند. آدمها از هم خبر دارند. می دانند فلانی خوب است. یک گوشه دنیاست و چه کار می کند. آدمها در شبکه های اجتماعی به علت علایق مشترکشان به هم ربط پیدا می کنند و لابد به هم کمک می کنند.که واقعا هم می کنند.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:32
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پیرزنه تو خیابون افتاده زمین دارم می دوم برم کمکش کنم اومده میگه: میخوای بلندش کنی؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ میخوام با گچ دورشو بکشم محدوده وقوع جرم و مشخص کنم کسی اینوری نیاد!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:21
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
معلم خصوصی فیزیکم اومده خونمون میگه : خب...امروز قرار بود فیزیک کار کنیم!!!!!!!!! پـَـــ نــه پـَـــ تو رو خدا بیا و دین و زندگی کار کن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:30
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به مامانم میگم:تصمیم گرفتم کمتر برم تو پیج پ نه پ...میگه چون درسات خیلی زیاده وقت نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ چون میخوام تو اوج خداحافظی کنم...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:27
+1
reza
reza
جنتي بالاي قبره نوح: روت کم شد ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:57
elahe
elahe
طرف توی دریا داشته غرق میشده، بلند بلند فریاد میزده: كمک، کمک، من شنا بلد نیستم.. حیف نون هم با زن و بچش داشته از اونجا رد میشده، میگه: واقعا که! می بینید بچه ها؟ من تا الان هرچی داشتم خرج شماها کردم و پولی برام نموند که برم کلاس شنا ثبت نام کنم و شنا یاد بگیرم.. اما تا حالا شده که یک بار، حتی یک بار لب به گله باز کنم و پیش عالم و آدم داد بزنم که من شنا بلد نیستم؟ مرد باید یه کم تودار باشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:35
ALI SHABAN
ALI SHABAN
دزدی صاحب خانه:« آی کمک، کمک! دزد!» دزد:« داد نزن بابا! کمک لازم نیست، من با خودم چند نفر آورده ام.»
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:34
+3
reza
reza
کوتاه ترین داشتان ترشناک دنیااااا: رضا تنها آدم باقی مونده رو کره زمین بود و تنها تو اتاقش نشسته بود که یهو یکی در زد!!!! ببشخید که شینم میزانه آخه تو ترکم!!!!{-1-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:33

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ