یافتن پست: #کم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رئیسم زنگ زده بهش میگم من که اینجا هلاک شدم از گرما میگه مسخره می کنی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارم ازت تشکر می کنم و اینکه درخواست می کنم بیایی تا من آتیش نگرفتم یه کمکی بکنی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:30
+1
مهسا
مهسا
شریکم با تو در این درد/منم مثل تو غم دارم منم محتاج لبخندم/منم دستاتو کم دارم از این بازی طولانی/منم مثل تو دل گیرم منم با عشق درگیرم...منم بی عشق میمیرم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:28
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مامانه به بچه هه میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی! بچه هه میگه پـَـــ نــه پـَـــ من اونو گول زدم ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:23
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
واسه ‏دوستم ‏گل خریدم بردم ‏دادم بهش ‏میگه ‏گله ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ باید منتظر بمونیم تا ببینیم نظر کمک داور چیه!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:20
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم من اسفناج با اینکه میدونم خیلی آهن داره ولی اصلا نمی خورم میگه چرا دوست نداری؟ پـَـــ نــه پـَـــ میترسم بخورم توی شکمم زنگ بزنه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:19
مهسا
مهسا
دلــــــــِ من را به دست آوردی و سوارش کردی به روی تیروکمانت و بعد هم زدی به گنجشک های روی درخت باغچه ... باور کن جنسش از سنگ نبود.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:45
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مامانه به بچه هه میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی! بچه هه میگه پـَـــ نــه پـَـــ من اونو گول زدم ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:37
+1
مهسا
مهسا
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ، پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:36
+3
فکل مکل
فکل مکل
حیف که اینترنتم خرابه نمیتونم زیاد پست بذارم !!! فردا شب یک حالی از شما دخترا بگیرم!! حالا صبر کن!! بخدا نمیدونی دارم میترکم که نمیتونم پست بذارم!! فقط دعا کنید فردا ویندوزم رو عوض نکنم
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:08
مهسا
مهسا
نه از خاکم ...نه از بادم نه در بندم...نه آزادم. نه ان لیلاترین مجنون نه شیرینم..نه فرهادم. فقط مثل تو غمگینم فقط مثل تو دلتنگم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:56
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ