یافتن پست: #کم

مهسا
مهسا
دهقان فداکار پیرشده! چوپان دروغگوعزیز شده! شنگول و منگول خودشون یه پاگرگ شدن! کوکب حوصله مهمون نداره! کبرا تصمیم گرفته دماغشوعمل کنه! روباه و کلاغ دستشون تویه کاسست! حسنک گوسفندارو ول کرده تویه شرکت آبدارچی شده! آرش کمانگیر معتاد شده! شیرین،خسرو و فرهادو پیچونده با دوست پسرش رفته اسکی! رستم اسبشو فروخته یه موتور خریده و بااسفندیار میرن کیف قاپی! واقعا چی به سر ایران و ایرانی اومده؟{-57-}{-57-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:39
+4
مهسا
مهسا
کسی که واست کلاس میذاره واسش کلاس نذار کم محلی کن میفهمه چقد کلاسش بی کلاس بوده{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:17
+4
امیرحسین
امیرحسین
@Malo0o0os مدتی است قطب های دلمان با هم نمی خواند.. مدام همدیگر را دفع می کنیم.. کمی دلت را بچرخان.. بگذار هم دل شویم..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:13
+3
مهسا
مهسا
به سلامتی اونایی که توو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه ترکمون کنند درکمون می کنند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:43
+3
mina_z
mina_z
پریشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی میکردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:11
+5
rAmin
rAmin
سلام به همه ی دوستان ....من اومدم......... شمام بیایین ثواب داره....{-11-}{-11-}{-7-}
18 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:21
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
کمپوت باز کرديم بخوريم ، به مامانم ميگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...ميگه : آره ميــــگم : بريزمش دور ؟ ميگه : پـَـــ نــه پـَـــ بزار تو يخچال بابات مياد ميخوره !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:05
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پَ نه پَ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره! پـَـــ نــه پـَـــ mc
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:35
+5
امیرحسین
امیرحسین
گفتم خانوم ببخشيد, گفت آقا مزاحم نشو, گفتم مي خواستم يه آدرس بپرسم, گفت خودتي , دوست پسراي قبليمم همه همينو مي گفتن, گفتم باشه ببخشيد, گفت حالا ناراحت نشو, شمارتو بده ولي خيلي احتمالش کمه زنگ بزنم , گفتم خانوم اشتباه گرفتيد, من اين قصد و نداشتم, گفت خودتو لوس نکن, بيا اين شماره ي منه ,ولي 8 شب به قبل زنگ بزن,
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:24
+3
مهسا
مهسا
شیشه ای می شکند .... یک نفر می پرسد : چرا شیشه شکست ؟؟؟ یک نفر می گوید : شاید این رفع بلاست! دیگری میگوید: شیشه ی پنجره را باد شکست. دل من سخت شکست. هیچ کس ، هیچ نگفت. قصه ام را نشنید. از خودم می پرسم ... ارزش قلب من از شیشه ی یک پنجره هم کمتر بود....؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:17
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ