امیرحسین
آدم حـساب كـردن بـعضيا خـيانت بـه بـشريته...!
اینقدر خودت رو نگیر !
اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن !
وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد ،
فکر نکن که فوق العاده ای ،
شاید اون کم توقعه ...
اینقدر خودت رو نگیر !
اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن !
وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد ،
فکر نکن که فوق العاده ای ،
شاید اون کم توقعه ...











afarin
1390/10/25 - 22:12