یافتن پست: #کم

امیرحسین
امیرحسین
آدم حـساب كـردن بـعضيا خـيانت بـه بـشريته...!
اینقدر خودت رو نگیر !
اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن !
وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد ،
فکر نکن که فوق العاده ای ،
شاید اون کم توقعه ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:11
+4
ALI SHABAN
ALI SHABAN
دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند::: کورش کبیر
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:07
+3
مهسا
مهسا
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی..{-37-}{-37-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:02
+3
مهسا
مهسا
دوستی ها کمرنگ...بی کسی ها پیداست.....راست گفتی سهراب ! ادم اینجا تنهاست.....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:29
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
يارو اومده مي بينه همکارم توي اتاق نيست باز مي پرسه خانم فلاني نيست؟ پـَـــ نــه پـَـــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط کش بزن در بياد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:48
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بسر همسایمون نشسته تو خیابون بشت دیوار اتاقم اواز میخونه!محکم زدم به دیوار گفتم خفه شو!داد زد گفت مگه صدام بده؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ عالیه اینطوری برخورد میکنم که مردم محل فک نکن از صدات خوشم میاد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:47
+3
مهسا
مهسا
من ازکسانی که ترکم می کنند تشکر می کنم آنان مرا قوی تر می کنند و به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست !!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:46
+3
مهسا
مهسا
یادمان باشد همیشه ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یک شوخی بود" کمی کنجکاوی پشت "همینجوری پرسیدم" قدری احساس پشت "اصلا به من چه" مقداری خرد پشت "چه میدانم" و اندکی درد پشت "اشکالی نداره" وجود دارد...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:30
+3
sasan pool
sasan pool
امروز من دعوام شده این دوست من رفته تو ماشین در قفل کرده میگم اگه طرف چاقو داشت تو چی کار می کردی؟میگه هیچی همین کار می کردم.مثلا دوست داریم.تو رو خدا اوضاع من و نگاه کن.عجب بابا.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}ولی عجب کتکی زدم طرف.حال کردم.بچه پرو سر جای پارک با من دعوا میکنه.فقط لباس نازنین مشکی من چند تا دکمه اش کنده شد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:29
+3
مهسا
مهسا
چهل کیلو بار دستمه میگم کمرم شکست بیا بگیر … میگه بار رو؟! پـَـــ نــه پـَـــ ننه بزرگ منو غم بی کَسیش کمرمو شکسته...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:27
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ