یافتن پست: #کم

gamer
gamer
ADGJMPTWB
1234567890
خدا رو شکر همه ی دکمه های گوشیم سالمن .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:26
-1
gamer
gamer
دم هر چی رفیقه گرم ، کمر هر چی نارفیقه خم ، روی هر چی بامرامه کم ، برای دشمنات آرزوی زلزله بم ، انشالله نبینی غم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:10
+1
gamer
gamer
تو جاده پليس جلو يه ماشين رو مي گيره و ميگه چون از صبح اولين کسي هستي که کمربند ايمني بستي برنده 100هزار تومن پول شدي. حالا مي خواي باهاش چيکار کني؟ مرد مي گه: مي رم گواهينامه مي گيرم . زنش سريع مي گه: جناب سروان اين وقتي اکس مي زنه پرت و پلا مي گه . بچشون از اون پشت مي گه: بابا نگفتم با ماشين دزدي قاچاق نکنيم؟ يه صدا از صندوق عقب مي ياد : از مرز رد شديم يا نه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:04
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
وای من عاشق این صحنه رومانتیکم شما چی؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:03
+8
مهسا
مهسا
یادت باشد فرقی نمیکند تو دل ببری یا من دل ببازم ، اگر حکم ، حکم دل نباشد . اگر عقل حکم کند ، دیر یا زود یکنفر خواهد برید
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:58
+1
ronak
ronak
آقای همایون آقاجانی..ای خواننده خوب... مــــاتیکــ ....؟! چرا آخه.....؟ تو نیازی به این کارا نداری
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:57
+3
مهسا
مهسا
تازه دارم حکمت بازی های کودکیم رو میفهمم زووووووووووو ..... تمرین این روزهای نفس گیر بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:56
+1
مهسا
مهسا
ذهن ما باغچه است ، گل در آن باید کاشت، ور نکاری گل من ، علف هرز در آن می روید زحمت کاشتن یک گل سرخ ، کمتر از زحمت برداشتن هرزگی آن علف است گل بکاریم بیا تا مجال علف هرز فراهم نشود بی گل آرایی ذهن نازنین ! نازنین ! نازنین هرگز آدم ،،، آدم نشود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:15
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب با دوستم داشتیم حکم بازی میکردیم … بی بی انداختم … میگه بی بی بازی کردی؟ پـَـــ نــه پـَـــ انداختم وسط یه شوهر خوب واسش گیر بیاریم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:06
+2
مهسا
مهسا
به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن تعظیم آنان همانند خم شدن دو سر کمان است که هر چه بهم نزدیک شوند تیرش کشنده تر است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:16
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ