یافتن پست: #گل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گلوی آدم را باید گاهی بتراشند . . .

تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود !

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است !

دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 15:28
+3
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 00:14
+12
AmiR
AmiR

باز هم شب شدو  و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند اما تو  چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار….شب به خیر

شب خیر دوستان گلم
توی دنیا فقط شمارو دارم
شما تنهام نذارین
{-35-}


دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 00:08
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0


غروب پاییزه / اس اس غم انگیزه


گل های پرسپولیس / اشکاشو می ریزه

دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 23:41
+5
-1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
چقدر کم داره چشمه اگه بارون نباشه،
اگه پای چشممه این بیدهای مجنون نباشه
بید مجنونم که باشه به چه دردی می خوره
اگه یه پرنده روی شاخه ها مهمون نباشه

ماه و صحرا و ستاره، نقره بارون پرنده،
اگه مهتابی نباشه پای چشمه کی می خنده
اگه دست مهربون شاخه های گل نباشه
دیگه بارون به تمنای زمین دل نمی بنده
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 21:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سوال

چرا وقتی یه نفر رو “هلو” خطاب میکنی ، لپاش گل میندازه و حال میکنه

اما بهش میگی “گلابی” بهش بر میخوره !؟

بابا میوه میوه است دیگه !

امیدوارم به توئه گلابی بر نخوره !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 20:46
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی /
من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری /
در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی

دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 20:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



انـگار یـه بُغضـی تـو گلـوم
داره شکستــــه میشـــــه
اینجـــوری کــه پلــکای تـو
هـی بـاز و بستــه میشـه ...


سیاوشــــــــ قمیشــــی
میشـه نوازشــَـم کنــی وقتــی گرفتـــه حالــــم ...؟


دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 18:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.من مث اون گل سرخم ک گذاشتن لای دفتر ...
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
مث تقدیر...

.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
مث قسمت..
.
..
.
.
. مث الماسی ک هیچکس وا3 اون نذاشته قیمت..

.
..
.
.
.
.
.
.
.
اما تو چی؟؟
.
.
..
موی بلند، روی سیاه ناخن دراز واه و واه و واه!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 18:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 16:02
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ