یافتن پست: #گل

saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 14:16
+2
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 14:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 22:11
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

زنی که راه میرود بغض میکند و سیگار میکشد

جنسی زنانه با دردی مردانه دارد

مردی که گوشه ئی کز میکند اشک میریزد و سیگار میکشد

... جنسی مردانه با زخمی زنانه دارد

هر چیزی که سر جای خودش نیست و بیشتر میلنگد

بیشترتر دل آدم را چنگ میزند

دقت کنی کسانی که کلاهشان را کج میگذارند

جذابترند....

تقدیم به همه پاتوقییای گل {-35-}{-35-}{-35-}

دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 20:58
+4
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
خوشگلا......

ناز نازیا.........

ملوسکا.....

مامانیا.....

گل دخترا ..........امروز روزه شماست......

روزتون مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

{-35-}{-35-}{-35-}        {-49-}{-49-}{-49-}
آخرین ویرایش توسط fingilii در [1392/06/15 - 18:21]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 18:19
+6
behzadsadeghi
behzadsadeghi
زوج خوشبخت : زن لال ـ مرد کر زوج غریبه : زن کارمند ـ مرد کارمند زوج مبارز : زن با سواد ـ مرد بیسواد زوج با تفاهم : زن زشت ـ مرد زشت زوج شکاک : زن خوشگل ـ مرد خوشتیپ ... زوج بدبخت : زن پولدار ـ مرد بی پول زوج عاقل : زن مجرد ـ مرد مجرد زوج ایده آل :یافت نمی شود ...
آخرین ویرایش توسط behzadsadeghi در [1392/06/15 - 14:05]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 14:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفته بودی درد دل کن گــــــــــاه با هم صحبتی

کو رفیق راز داری؟ کــــــــــــــو دل پرطاقتی؟

شمع وقتی داستانم را شنید آتش گـــــــــرفت

شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتـــــــــــی

تا نسیم از شرح عشقم باخبر شد، مست شد

غنچه‌ای در باغ پرپر شد ولی کــــــــو غیرتی؟

گریه می‌کردم که زاهد در قنوتم خیره مــــــــاند

دور باد از خرمن ایمان عــــــــــــــــــــاشق آفتی

روزهایم را یکایک دیدم و دیـــــــــــــــدن نداشت

کاش بر آیینه بنشیند غبار حســـــــــــــــــــرتی

بس‌که دامان بهاران گل به گل پژمرده شــــــــد

باغبان دیگر به فروردین ندارد رغبتــــــــــــــی

من کجا و جرئت بوسیدن لبهای تـــــــــــــــــــو

آبرویم را خ[!] عاقبت با تهمتـــــــــــــــــــــی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 12:41
+3
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 00:22
+2
-1
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:48
+1
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختـــــ♥ـــــر که باشی...


هزار بار هم که بگوید:

دوستـــــــــــــــــــــت دارد...!!

بازهم خواهی پرسی:


دوستــــــــــــــــم داری....؟


و ته دلـــــــــت همیشه خواهد لرزید.......!!


دختر که باشی هرچقدرهم که زیبــ♥ــا باشی


نگران زیبـــاترهایی میشوی که شاید عاشــقش شوند.....!!


هروقت که صدایت میکند:خوشــــ♥ـــــگلم!!!


خدا را شکر میکنی که درچشمان او زیبایی ...!!


دســـــــت خودت نیست...

دختـــــ♥ـــــر که باشی.....

همه ی دیوانــــ♥ــــگی های عالم را بــــــ♥ـــلدی......!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:07
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ