یافتن پست: #گل

محمد
محمد
رفتم اداره پست دفترچه اعزام به خدمت بگيرم به بارو ميگم به دونه دفترچه اعزام به خدمت بده ميگه ميخواي بري سربازي؟ ميگم پ ن پ اومده برم لب كارون چه گلبارون ميشه وقتي كه ميشينن دلدارون تو قايقها دور از غم ها ....دست دست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:09
+5
محمد
محمد
جملات پنـد آموز پـشت كامیـونی

بعضی از راننده های کامیون جمله های جالبی مینویسن پشت ماشیناشون ! حالا یا جنبه طنز داره
یا جمله های فلسفی و ادبیاته یا عاشقانه است یا … بهر حال زیباست و ارزش خوندن داره ...


اگر از عشقت نکنم گریه و زاری
به جهنم که مرا دوست نداری!


اگه الله کند یاری
چه اف باشد چه سوسماری!


اگر خواهی بمیری بی بهانه
بخور ماست و خیار و هندوانه!


ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم
تو عشق گل داری، من عشق گل اندامی!


لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر نکن


بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع !
عشق آمد و گفت من بی سوادم


قربان وجودت که وجودم ز وجودت بوجود آمده مادر


شتاب مکن! مقصد خاک است


رادیاتور عشق من از بهر تو، آمد به جوش!


اگر نداری باورم بنگر به روی آمپرم


کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت


آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!


آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!


اتوبوس من غصه نخور، منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)


سر پایینی برنده سر بالایی شرمنده!


داداش مرگ من یواش!


کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت


تند رفتن که نشد مردی! چشم انتظارم که برگردی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 22:48
+3
محمد
محمد
حدود 3 صبح بود رفتم سر يخچال تنگ آب رو برداشتم آب بخورم، دوستم بلند شده ميگه مي خواي آب بخوري؟ گفتم پـــ نه پــــــ ، تو خواب يادم افتاد به گلا آب ندادم مي خوام بهشون آب بدم!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 16:06
+6
mohammad javad
mohammad javad
سلام. من mohammad javad هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 15:23
+1
-4
nahid
nahid
ليلي، زير درخت انار

ليلي زير درخت انار نشست.
درخت انار عاشق شد، گل داد، سرخ سرخ.
گلها انار شد، داغ داغ. هر اناري هزارتا دانه داشت.
دانه ها عاشق بودند، دانه ها توي انار جا نمي شدند.
انار كوچك بود. دانه ها تركيدند. انار ترك برداشت.
خون انار روي دست ليلي چكيد.
ليلي انار ترك خورده را از شاخه چيد . مجنون به ليلي اش رسيد.
خدا گفت : راز رسيدن فقط همين بود.
كافي است انار دلت ترك بخورد.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 18:33
+4
محمد
محمد
مسئولین محترم گوگل خواهشا برید سر اصل مطلب و سر مارو شیره نمالید..
جی پلاسو ، جی میلو ، جی تاک میخوام چی کار!
اگه مردی یه جی اف برسون!
مردیم از تنهایی !!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 15:26
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
هر چي بته به خاطرت کوبوندم و شکوندم
خودمو تو چشم مست تو آتش زدم، سوزوندم
به عشق ديدن گل روي تو اينجا موندم
بين نماز ظهر و عصرم استخاره کردم
خوب اومده مبارکه دور سرت بگردم
اگه به من وفا کني؛ حاجتمو روا کني
بين تموم عاشقات، نذر منو ادا کني
يه کاسه گندم مي ريزم تا کفترارو سير کنم
واست مي ميرم انقدر تا دلتو اسير کنم
به پات مي شينم شب و روز، تا با تو عمرو پير کنم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 10:33
+5
ali rad
ali rad
سال هاستـــ در گلو مانده اند؛ .....

کم کم دارد به بغضــــ ــ ـ هایم،خمس تعلق می گیرد . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 01:04
+1
ali rad
ali rad
تمام می شوم از تو

نیستی که ببینی

پای دراز شده از گلیم را

چطور قلم کرده

زمانه ..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:28
+1
ali rad
ali rad
در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ

ترجیح می دهم چوپان باشم

همدیگر را بدرید

من نی می زنم!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:25
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ