یافتن پست: #گل

سحر
سحر
با یه گل خـــــــــــــــرت نکنه :)))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:34
+6
شاهین
شاهین
تقدیم به همه بچه های نیک تهران شرق که وصعت زیبایی ومعرفتشون رو با این گلها هم نمیشه متصور شد تقدیم به همتون{-41-}{-41-}{-35-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:10
+5
ali rad
ali rad
مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد ؛

چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هرروز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند.

به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد ، قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می کند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:04
+6
ali rad
ali rad
تـمـام مـعـلوم هـا و مجـهـول هایـم را

بـه زحمـت کـنـار هـم مـی چـیـنم

فـرمـول وار ؛

مـرتـب و بـی نـقـص …

و تــو

بـا یـک اشـاره

هـمـه چـیـز را

در هـم می ریــزی …

در شرح حال گل
بنویسید خار را
بر هم زنید : خوب و بد روزگار را .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:01
+4
mostafa
mostafa
سلام. من mostafa هستم، از اعضای جدید ... :)
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 14:55
+3
ali
ali
سلام. من ali هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 13:24
+2
sahar
sahar
وقتی که عاشقم شدی پاییز بود و خنک بود
تو آسمون آرزوت هزار تا بادبادک بود
تنگ بلوری دلت درست مثل دل من
کلی لبش پریده بود همش پره ترک بود
وقتی که عاشقم شدی چیزی ازم نخواستی
توقعت فقط یه کم نوازش و کمک بود
چه روزا که با هم دیگه مسابقه می ذاشتیم
که رو گل کدوممون قایق شاپرک بود ؟
تقویم که از روزا گذشت دلم یه جوری لرزید
راستش دلم خونه ی تردید و هراس و شک بود
دیگه نه از تو خبری بود ،‌ نه از آرزوهات
قحطی مژده و روزای خوش و قاصدک بود
یادم میاد روزی رو که هوا گرفته بود و
اشکای سرخ آسمون آروم و نم نمک بود
تو در جواب پرسشم فقط همینو گفتی
عاشقیمون یه بازی شاید ،‌ یه الک دولک بود
نه باورم نمی شه که تو اینو گفته باشی
کسی که تا دیروز برام تو کل دنیا تک بود
قصه ی با تو بودن و می شه فقط یه جور گفت
کسی که رو زخمای قلب من مثل نمک بود................

نمی بخشمت............................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 10:33
+7
حمید
حمید
در SMS
تو بهترین گل دنیایی
.
.
.
اما نه صبر کن پرچم کمک داور بالاست آفسایده !{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 01:40
+5
حمید
حمید
در SMS
تو بهترین گل دنیایی
.
.
.
اما نه صبر کن پرچم کمک داور بالاست آفسایده !{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 01:39
+5
sasan pool
sasan pool
تو می رسی و غمی پنهان همیشه پشت سرت جاری
همیشه طرح قدم هایت شبیه روز عزاداری
تو می نشینی و بین ما نشسته پیکر مغمومی
غریب وخسته و خاک آلود؛ به فکر چاره ناچاری
شبیه جنگل انبوهی که گر گرفته از اندوهِ -
هجوم لشکر چنگیزی... گواهت این غم تاتاری
بیا و گریه نکن در خود که شانه های زمین خیسند
مرا تحمل باران نیست؛ تو را شهامت خودداری
همین که چشم خدا باز است به روی هرچه که پیش آید
ببین چه مرهم شیرینیست برای سختی و دشواری!!
کمی پرنده اگر باشی در آسمان دلم هستی
رفیق ماهی و مهتابی؛عزیز سرو وسپیداری...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 00:23
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ