یافتن پست: #گل

parham
parham
می دونی کوکو سبزی به انگلیسی چی می شه؟
where is where is Vegetable
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:47
+2
parham
parham
چند دلیل عمده کشته شدن سربازان شهر حیف نون اینا در جنگ:
1- پرتاب اشتباه ضامن به جای نارنجک.
2- سوراخ کردن ماسک هوا برای ورود هوا.
3- گرفتن پروانه در میدان مین!
4- نگاه کردن به داخل لوله تفنگ جهت اطمینان از خروج صحیح گلوله.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:45
+2
ronak
ronak
عاقد: عروس خانم وکیلم؟ عروس : پ ن پ … تو این بی شوهری می رم گل بچینم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:22
+4
sasan pool
sasan pool
شــش ســــین!
ماییم و هفــت سینی که امسال

شـــش سین دارد!

چرا که سبزی حضور تــــــو،

در خانه نیست...!!!

تقدیم به کسانی که عزیزی را از دست داده اند(از جمله خودم)

جایشان در قلب هایمان ســـبز!!!

پیشاپیش عید رو به شما دوستای گلم تبریک میگم و سال خوبی رو براتون آرزو میکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 13:32
+1
sasan pool
sasan pool
‫انواع عقیده در تولید :
امریکایی : هم خوب کار کنه هم با دوام باشه
انگلیسی : جنسش خوب باشی و مشتری راضی باشه
ایرانی : تا وقتی مشتری میخره سالم باشه بعد که خرید مهم نیست
چینی : فقط ایرانی بخره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 13:25
+1
حمید
حمید
کلمات انگلیسی با تعبیر فارسی! ( بسیار خنده دار ) (ادامه مطلب در دیدگاه){-26-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 01:13
+2
hadith
hadith
اگه گفتی این چیه؟



<> <> <>

.
.
.
چند تا ادم که دارن با این اهنگ میرقصن
پنجره دن داش گلیر آی بری باخ بری بخ{-45-}{-45-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 00:24
+5
فکل مکل
فکل مکل
مهریه که عمراً زیر 1500 تا قبول کنی سرویس هم که باید 20 میلیونی باشه خونه و ماشین و دم وتشکیلات هم که رو شاخ آفریقاس پس عشقم، فعلا برو گل بچین تا بیام والا به خدا{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 23:53
+5
فکل مکل
فکل مکل
با دوست دخترم پشت چراغ قرمز ... تو ماشین نشسته بودیم یهو یه گل فروشه اومد جلو گفت: آقا یه گل بخر... گفتم نمیخوام عزیزم گلفروش : وااااااااا! پس چرا واسه دختر دیروزیه خ[!] واسه این نمیخری؟؟؟ چرا فرق میزاری بینشون؟؟؟ بعد دوید رفت..{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 23:52
+5
saina
saina
سلام. من rana هستم، از اعضای جدید ... :)
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 23:29
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ