یافتن پست: #گل

aB'Bas S
aB'Bas S
دختر خوشگل تام كروز
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:37
+10
parham
parham
پشت کامیونارو دقت کردین؟!

آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!

آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!

اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری / به جهنم که مرا دوست نداری!

اگه الله کند یاری / چه اف باشد چه سوسماری!

اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!

التماس۲A!

ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم / تو عشق گل داری،من عشق گل اندامی!

ای روزگار / با ما شدی ناسازگار!

بپر بالا که گیر نمیاد!

باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم / من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!

بحث۳۰یا۳۰ ممنوع!

بخور و بخواب کارمه / الله نگهدارمه!

به مادرت رحم کن کوچولو!

تا جام اجل نکردم نوش / هرگز نکنم تو را فراموش!

تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی / تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!

تاکسی نارنجی / از من نرنجی!

تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!

جون من داداش یه خورده یواش!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 15:33
+5
نیوشا
نیوشا
پسرای گل حواستون به خودتون باشه تو این شرایط گیر نکنید :))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 14:38
+8
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
از خدا پول خواستم بانك داد

درخت خواستم جنگل داد

اتاق خواستم خونه داد

حالا ميترسم تو رو بخوام

يه گله گوسفند بده !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 13:36
+6
ali
ali
ز این شب های بی پایان،
چه می خواهم به جز باران
که جای پای حسرت را بشوید از سر راهم
نگاه پنجره رو به کویر آرزوهایم
و تنها غنچه ای در قلب سنگ این کویر انگار روییده...
به رنگ آتشی سوزان تر از هرم نفسهایت،
دریغ از لکه ای ابری که باران را
به رسم عاشقی بر دامن این خاک بنشاند
نه همدردی،
نه دلسوزی،
نه حتی یاد دیروزی...
هوا تلخ و هوس شیرین
به یاد آنهمه شبگردی دیرین،
میان کوچه های سرد پاییزی
تو آیا آسمان امشب برایم اشک می ریزی؟

ببارو جان درون شاهرگ های کویر آرزوهایم تو جاری کن
که من دیگر برای زندگی از اشک خالی و پر از دردم
ببار امشب!
من از آسایش این سرنوشت بی تفاوت سخت دلسردم.
ببار امشب
که تنها آرزوی پاک این دفتر
گل سرخی شود روزی!
ودیگر من نمی خواهم از این دنیا
نه همدردی،
نه دلسوزی،
فقط یک چیز می خواهم!
و آن شعری
به یاد آرزوهای لطیف و پاک دیروزی.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:41
+2
ronak
ronak
shabe hamegi khosh byby{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 19:12
+4
حمید
حمید
تقلب چیست !؟


یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن


شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو !


{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:49
+3
ronak
ronak
در پی حراج لباسهای زیر ملکه ی انگلستان
پادشاه عربستان نیز زیرشلواری خود را به حراج گذاشت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:45
+5
ronak
ronak
امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم ورزش کنم!
تیشرت نارنجی‌ مو پوشیدم و زدم بیرون.
و حالا توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران خصوصا دخترای گل جلب می‌کنم:

نارنگی! کجا میری؟
پرتقال! بدو تا نخوردمت!
هویج!مگه خرگوش دنبالت کرده؟
ته‌سیگار!
فانتا!گازت تبدیل به گوز شده که بالا پایین میپری!؟
رفتگر!برو 9 شب بیا بابا!
چی‌توز موتوری!
سن ایچ و دیگر هیچ!
لینا توپی!!انقدر جون نده بابا!
اسمارتیز!بقیه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
ببخشید آقا شمام میخواین رییس جمهور شین؟!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:15
+4
hadith
hadith
همیشه از فاصله ها گله میکنیم شاید یادمان رفته که
در مشق های کودکی برای فهمیدن کلمات
کمی فاصله هم لازم بود!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:27
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ