یافتن پست: #گل

ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
*روزی مردی از یک دختر پرسید * «آیا با من ازدواج می‌کنی؟». دختر جواب داد «نه» و از آن پس مرد شاد زیست، به ماهیگیری و شکار رفت، کلی گلف بازی کرد، هر چه می خواست نوشید و هر جا که خواست رفت…{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:42
+5
مهسا
مهسا
ملت ما ملتیست که وقتی توی خیابون زل زل نگات می کنن نمی تونی تشخیص بدی خوشگلی یا احیانا زیپت بازه{-36-}{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:53
+8
parham
parham
با توجه به اینکه گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است، همش نگرانم به قرآن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:18
+6
parham
parham
رييس جمهور ميره قزوين. مردم شعار ميدن دسته گل محمدي تو مدتي كه نيومدي چه قمبلي به هم زدي! ببخشید از همه {-7-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:51
+5
parham
parham
دخترِ رشتیه میره پیش مامانش میگه: مامان‌جون چه گردنبند خوشگلی داری، اینو بابام برات خریده؟! زنه میگه: من اگه به امید بابات بودم، الان تو رو هم نداشتم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:47
+5
امیرحسین
امیرحسین
دوستان خوب همانند گلهای قالی اند
نه انتظار باریدن باران را دارند
نه دلهره چیده شدن ،
دائمی اند و ماندگار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:12
+5
parnian
parnian
تو مهد كودك مربيه به يك دختر پنج ساله ميگه: ساراجون، تو شمردن بلدي؟دختره ميگه: آره! باباييم يادم داده!مربيه ميگه: آفرين به تو دختر خوشگل و باباييت!خوب حالا بگو ببينم، بعد پنج چيه؟سارا جون ميگه: شيش!مربيه ميگه: آفرين عزيزم، حالا بگو بعد هفت چيه؟دختره ميگه: هشت!مربيه ميگه: آاافرين! حالا بگو بعد ده چيه؟دختره ميگه: سرباز، بعدیشم میشه بی بی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:54
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
شعارها در راهپیماییهای 5سال آینده :{-11-}{-11-}{-11-}

[!] آمریکا [!] اسراءیل بر انگلیس{-33-}
آلمان {-11-}فرانسه {-11-}نپال {-11-}مالزی {-11-}جمهوری چک{-11-} یوگوسلاوی {-11-}زلانده نو{-11-} [!] کشورهای حاشیه خلیج فارس{-11-} [!] خاورمیانه{-11-} خاور دور {-11-}کشورهای بلوک شرق{-11-} استرالیا{-11-} [!] اروپا{-11-} کشورهای 5+1 {-11-}کشورهای عضو اوپک{-11-}
[!] کهکشان راه شیری!!!{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:42
+4
ronak
ronak
سلطان جنگل پس از طلاق و پرداخت مهریه!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:04
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
***** ايـــــــنو از دســـــت نـــــديــــــن *****

فی ربیع العام الماضی کنا قد ذهبوا جمیعا للحج
حین یعود، وفتاة جمیلة النوع الذی کان معنا.
کان قلبی التسول لی :
... ... ... “اذهب، وقل لها أحبک….. لها أیا کان یرید أن یکون، یکون! وماذا یرید أن یقول، ویقول”!
قلت لقلبی سرا، وأنا سمعت هذا فی الرد :
“بوی! کیف أنت جاهل! جئت للحج أو للغمز؟”
.
.
.
In spring last year we were all gone for pilgrimage
While back, pretty and kind girl who was with us.
My heart was begging me to:
“Go, tell her I love her ….. whatever wants to be, be! and what wants to say, say!”
I told my secret heart, and I heard this in response:
“Boy! how you’re ignorant! you come for pilgrimage or to ogle?”
.
.
.
و ترجمه فارسي:

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
برگشتنی یه دختر خوشگل با محبت
همسفر ما شده بود همراهمون میومد
به دست و پام افتاده بود این دل بی مروت
میگفت بروووو بهش بگوووووو
آخه دوسش دارم
میگفت بگو
هرچی میخواد بشه بشه هرچی میخواد بگه،بگه!
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم:
تو زواری!پسر!چقدر نادون
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:53
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ