یافتن پست: #گل

darya
darya
تقدیم به همه ی خانومهای ایرانی
...
یه روز یه پسر انگلیسی میاد با طعنه به یك پسر ایرانی میگه:

چرا خانوماتون نمیتونن با مردا دست بدن یا لمسشون كنن؟؟
...
یعنی مردای ایرانی اینقدر شهوت پرستن كه نمیتونن خودشون رو کنترل كنن؟؟

پسره لبخندی میزنه و میگه:

ملكه انگلستان میتونه با هر مردی دست بده؟ و هر مردی ملكه انگلستانو لمس كنه؟!

پسره انگلیسی با عصبانیت میگه: ... ... نه!مگه فرد عادیه؟!! فقط افراد خاصی میتون با ایشون در رابطه باشن!!!

پسر میگه: خانومای ما همه ملكه هستن!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:13
+8
parham
parham
صدای یک بوسه به بلندای صدای گلوله ی توپ نیست اما انعکاس ان مدت زیادی باقی خواهد ماند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:11
+4
darya
darya
زن پاشو محکمتر روی گاز فشار داد ، باید خودشو سریع میرسوند...... نه!!! صدای برخورد ماشین با سپر گلگیر روبرویی.... ماشین کاملا نو بود و چند روز بیشتر نبود که اونو تحویل گرفته بودند. چطوری باید جریان تصادف و به شوهرش توضیح میداد.... خدایا!!! باید مدارکش رو حاضر میکرد. در حالی که از یه پاکت قهوه ای رنگ بزرگ مدارکش رو بیرون میکشید، تکه کاغذی از توی اون زمین افتاد. روی اون با خطی کلفت و شتاب زده نوشته شده بود: عزیزم در صورت تصادف یادت باشه، که من تو رو دوست دارم نه ماشین رو! زن اروم گرفت و با لبخندی از ماشین پیاده شد. وقتی پیرهنمون با اتو میسوزه ، قشنگترین ظرف کریستالمون میشکنه، دیوارهای خونه خط خطی میشه یادتون باشه هیچکدوم ارزش شکستن دلی رو نداره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:09
+6
ronak
ronak
هزار دستگاه ریو، صد دستگاه آپارتمان، هزار سکه طلا و میلیاردها ریال اسکناس دو هزارتومانی فدای یه تار موی گلی مثل تو @asall
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 15:36
+3
saeed
saeed
آری زیبایی رفته بود٬ آن هنگام که من رسیدم به گل او
چشم بسته به دنبالش سرنهادم
نیمه چنگی بر او در اینجا و نیمه چنگی بر او در آنجا...
و این است همه آن چیزهایی که در دست من بر جای مانده
شکل پرواز او!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:09
+2
حمید
حمید
بيچاره دخترا


اگه خوشگل باشن مي گن عجب جيگريه ! اگه زشت باشن مي گن کي اينو ميگيره!


اگه تپل باشن ميگن چه گوشتيه ! اگه لاغر باشن مي گن چه مردنيه !

اگه مودبانه حرف بزنن ميگن چه لفظ قلم حرف مي زنه ! اگه رک و راست باشن مي گن چه بي حياست !

اگه يه خورده فکر کنن مي گن چقدر ناز مي کنه ! اگه سريع جواب بدن مي گن منتظر بود !


اگه تند راه برن مي گن داره ميره سر قرار ! اگه آروم راه برن ميگن اومده بيرون دور بزنه ول بگرده{-6-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 02:14
+1
حمید
حمید
در SMS
هزار دستگاه ریو، صد دستگاه آپارتمان، هزار سکه طلا و میلیاردها ریال اسکناس دو هزارتومانی فدای یه تار موی گلی مثل تو{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:33
حمید
حمید
اونایی که لایک نمیزنن بخونن
الهی اسب ابی گازتون بگیره. الهی سر جلسه امتحان خودکارتون تموم شه

هیچ کس بهتون نده
الهی تیم مورد علاقتون دقیقه نود و چهار گل بخوره . الهی وقتی منتظر فیلم مورد علاقتون هستید برق بره الهی سر سفره عقد عروس خانوم بهتون جواب نه بده.الهی جلو مدرسه دخترونه بخورید زمین.... {-34-}{-34-}{-34-}{-34-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:16
+1
parham
parham
چند پ نه پ جدید!

نون بربری خریدم همسایمون منو دیده میگه نون بربریه؟ پـــ نــه پــــــ ماشین جدیدمه طرح بربری تولید شده

میری مسجد وضو بگیری تا نماز بخونی میبینی یه آقایی میرسه میگه پسر جان وضو میگیری میگی پـــ نــه پــــــ میخوام قزل الا صید کنم.

خواهرم از بیرون میاد خونه. میبینه پشت سیستمم… میگه کامپیوتر روشن کردی؟؟؟ پـــ نــه پــــــ دکتر گفته بشین جلوی مانیتور خاموش زل بزن بهش واسه چشات خوبه…!

بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین؟ میگم پـــ نــه پــــــ اوردیم خون بده بریم.

داداشم گفت چرا بال بال میزنی؟ چیزی پرید تو گلوت؟ گفتم پـــ نــه پــــــ دارم خودم رو آماده پرواز میکنم.

آهنگ گذاشتم واسه خودم دارم بیریک میرم مامانم اومد گفت داری میرقصی؟؟؟ په نه په فردا امتحان تربیت بدنی داریم دارم خودمو آماده میکنم.

از دانشگاه برگشتم خونه مامانه میگه اومدی ؟ پ ن پ….. هنوز تو راهم این داداش دوقولومه اومده چند روز جامونو با هم عوض کنیم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 22:39
+1
ronak
ronak
بعضی از پسرا رو که میبینم دلم میخواد بهشون بگم:
خوشگل خانوم کدوم آرایشگاه میری ...؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:43
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ