یافتن پست: #گل

حمید
حمید
در SMS
هواشناسی گفت سرما باعث بدحالی گلها شده SMS دادم ببینم حال گل ما چطوره؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:18
+4
sasan pool
sasan pool
آهنگ یاس درباره شکست اس دق لال :
.
.
.
از چی بگم؟
... ... ... ... شاید اس اس دوس داری
قصه ی همون اس دق لالِ سه تایی
اگه قصه تلخه گناه واقعیت
داستان اس اس و گل های باخت دیشب
که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی
یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم
مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت
اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت
یه اس دق لالی با داد و فریاد گفت زود
حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود
چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:11
+9
hadith
hadith
وقتی تبر به جنگل آمد... درخت ها فریاد زدند... :"نگاه كنید دسته اش از جنس ماست..."
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 01:44
+5
-1
sasan pool
sasan pool
آهنگ یاس درباره شکست اس دق لال :
.
.
.
از چی بگم؟
... ... ... ... شاید اس اس دوس داری
قصه ی همون اس دق لالِ سه تایی
اگه قصه تلخه گناه واقعیت
داستان اس اس و گل های باخت دیشب
که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی
یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم
مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت
اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت
یه اس دق لالی با داد و فریاد گفت زود
حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود
چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد
این اس دق لالی ها چطور واسه پرسپولیس برنامه بریزن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 21:37
+3
امید
امید
این شعر تکان دهندست؛ اما متاسفانه واقعی. همه مسایل را بزاریم کنار؛ فقط به خودمون نگاه کنید و ببینیم چقدر آماده ایم؟
نیا گل نرگس، جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لب ها، یکی برای تو نیست
نیا گل نرگس، که در ضلال دلی
هزار آینه نقش و، یکی ز خال تو نیست
نیا گل نرگس، به آسمان سوگند
قسم به نام و نهادت، دلی برای تو نیست
نیا گل نرگس، ز رنجمان تو نکاه،
کسی ز خلق و خلایق، فدای راه تو نیست
نیا گل نرگس، بدان و آگه باش
که جای سجده گه ما، هنوز مال تو نیست
نیا گل نرگس، به مجلس ندبه
که ندبه، ندبه خرقست، پایگاه تو نیست
نیا گل نرگس، دعای عهد کجاست
نه این نماز جماعت به اقتدای تو نیست
نیا گل نرگس، به جان تشنه عشق
دعا دعای ظهور است، ولی برای تو نیست
نیا گل نرگس، سقیفه ها برپاست
ردای سبز خلافت، ولی برای تو نیست
نیا گل نرگس، که چون علی(ع) تنها
به فجر صبح ظهورت، کسی کنار تو نیست
نیا گل نرگس، تو را به خاک بقیع
که شهر ما، نه محیای گام های تو نیست
نیا گل نرگس، به مادرت زهرا(س)
کسی برای شهادت به کربلای تو نیست
نیا گل نرگس، نیا به دعوت ما
هزار نامه کوفی، یکی برای تو نیست
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:39
+6
حمید
حمید
سخت ترين تست كنكور 86:
در كدام گزينه گل مراد داره گريه مي كنه؟
1)هاهاهاها 2)هاهاهاها 3)هاهاهاها 4)هاهاهاها{-29-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:27
+7
-1
حمید
حمید
در SMS
تو را از بس زلالی دوست دارم
تو را از بی مثالی دوست دارم
اگر چه شاخه ام گل هم ندارم
تو را با دست خالی دوست دارم{-57-}{-57-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:33
+2
حمید
حمید
در SMS
گلبم اذ دوریط میسل قونجیش طون طون میزنی فوشار میاد رو اسابم . چیه چرا میخندی . تورکم ساوات ندارم . آما دوسیط که دارم{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:26
+2
حمید
حمید
در SMS
بهتــرین دوســت، خداست، او آن قدر خوب است که اگر یک گل به او تقدیم کنید دسته گلی تقدیم تان می کند و خـــوب تر از آن است که اگر دسته گلی به آب دادیم، دسته گل هایش را پس بگیرد.{-23-}{-25-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:22
+2
مهسا
مهسا
چقدرعجيبه که تا مريض نشي کسي برات گل نمي ياره تا گريه نکني کسي نوازشت نمي کنه تا فرياد نکشي کسي به طرفت برنمي گرده تا قصد رفتن نکني کسي به ديدنت نمي ياد و تا وقتي نميري کسي تورو نمي بخشه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 03:05
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ