یافتن پست: #گل

Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
عشق مثه یک کش میمونه
که توسط دو نفر نگه داشته شده
موقعی که از یک طرف رها میشه
طرف مقابل آسیب میبینه...‬
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 01:11
+3
sasan pool
sasan pool
‫به همین سادگی از چشم دلم افتادی
آخرین بار چنان برگ گلی در بادی
بیشمارند همه تیشه بدستان در صف
گرچه شیرین منی از دهنم افتادی
باز گویم که چه ساده در دلم جا کردی
نه به این سادگی اما تو ولی افتادی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 21:27
+1
امید
امید
به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوشبوتر به پروانه گفتم عشق چیست؟ گفت از من زیبا تر به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت نگاهی بیش نیستم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 19:14
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
س لام بنززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
9 دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 16:31
+5
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
کسی نمیخواد توی گروه من عضو شه؟{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 16:06
+6
حمید
حمید
در SMS
یه روز یه فرشته سراغم اومد و ازم خواست كه از بین گل و گلدون، یكی رو
انتخاب كنم، من هم گلدون رو انتخاب كردم تا تو رو توش بزارم، آخه كودی
بهتر از تو پیدا نمی شه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 14:38
+3
محمد
محمد
در عکس
اونا هم به جاش چای گلستان ما رو نمی خورن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 13:57
+8
mehdy
mehdy
کسانی که شیرازی نیستن فک نکنم از این اس ام اس چیزی بفهمن ولی اگه فهمیدن معذرت می خوام


فرهنگ لغت شیرازی:

حرف نزن = گو خوری نکن

دروغ گفته = گو خورده

سهم من کمه = گوش مونده بری من

خرابش کرده = گو زده توش

هیچی بلد نیست = گو سرش میشه!

خیلی ضعیفه = هیچ گویی نیست

فقیره = گو داره

بدرد نمی خوره = برا گو خوبه!

خیلی بد رانندگی می کنه = مثل گو می رونه

تو فوتبال خیلی خوب گل می زنه = تو فوتبال مثل گو گل می زنه!!

آدمه بدی هست = آدمه گوی یه

و این داستان ادامه دارد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 12:50
+4
mitra
mitra
ترجیح میدهم به جای شاخه ای گل بوته ای خار باشم!
که دست هر کودک نابالغی نتواند پایان بخش زندگیم شود...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 11:33
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ