Mohammad Mahdi
برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم ، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ، ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن ، نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن .
gha3m
دخترا تا یه استاتوس ضد پسر میبینن سریع کامنت میزارن آرررررررررررررررره ...دقیقااااااااااااااااا .... پسرااا همشون همینن ..! پسرا تا یه استاتوس ضد دختر میبینن سریع کامنت میزارن گل گفتی..دخترا همه نامردن...همشون بی وفان ...! خب لامصبا !! شما که اینقدر از همدیگه بدتون میاد حتما عمه منه که 6 تا دوست دختر و دوست پسر داره ...! مملکت نیست که دیوونه خونه ست !!!!....
gha3m
خورشیدم وفتی کارش تموم میشه به غرب پناه میبره! به سلامتی همه بچه های گل غرب ♥ ♥ ♥
kheli naze
1390/11/9 - 14:35واييي
1390/11/10 - 11:47