یافتن پست: #گل

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میخوام یه بسته پست کنم تهران کد پستی طرف نوشتم کارمند پست بهم میگه این کد پستیه طرفه میگم پـَـــ نــه پـَـــ کدپستی رضا گلزار به اسم دوستم نوشتم ریا نشه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 16:53
+1
pooriya jooon
pooriya jooon
يه زن نداريم كه هر روز پاميشه ميز صبحانه اماده باشه 2.يه زن نداريم لباسامون رو اتو بزنه 3.يه زن نداريم غصه ي چك فردامون رو بخوره 4. يه زن نداريم واسه وام خونه طلاهاش رو بفروشه 5.يه زن نداريم وقتي ميريم خونه ي مامانش برامون سفره بندازه بيا و ببين 6.يه زن نداريم وقتي مياد خونه ي مامانينا همش سر پا باشه 7.يه زن نداريم واسمون هفت رنگ ارايش كنه 8.يه زن نداريم تا ما نيايم شام نمي خوره 9.يه زن نداريم وقتي مريضيم پاشويمون كنه تا صبح هم بالا سرمون دعا كنه 10يه زن نداريم تا چهلش نشده بريم يه زنه ديگه بگيريم 11.يه زن نداريم درد زايمان بكشه بد ما بگيم دختره؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟ 12.يه زن نداريم ندونيم چه طور بچه بزرگ شد و بي خوابي بكشه 13.يه زن نداريم غر بزنيم اين چيه ناهار درست كردي؟ 14يه زن نداريم هم بيرون كار كنه هم تو خونه اخرشم بگيم اقساط اين ماه و تو بده 15.يه زن نداريم با ما تيتيشي حرف بزنه نكنه تومونمون دوتا بشه 16.يه زن نداريم تكه كلامش باشه خدا ساييه تورو از سرم كم نكنه 16.يه زن نداريم خونرو بكنه دسته گل 17.يه زن نداريم ارث باباش بهمون برسه 18.يه زن نداريم تا از سر كار مياييم كتمونو از رو شونهام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 15:50
سحر
سحر
نفس را با تو میخواهم ، تو که از نسل گلهایی / سیاهی را نکن باور ، تو خود خورشید فردایی .
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 13:12
+5
فکل مکل
فکل مکل
سلااااااااااااااااااااام به ابجی وداداشای گلم خوفید همگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 12:45
+3
-3
Romantic
Romantic
دوستان گلم شــــــــــــــــب خوش
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 02:36
+2
-2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
عاقد: عروس خانوم بنده وکیلم؟ عروس: پـَـــ نــه پـَـــ میرم گل بچینم تو این بی شوهری
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 00:57
+3
ronak
ronak
آخـــه چیه این قیافه ی داغــــــون؟ |: مو قشنگ....
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 00:40
+10
ebrahim
ebrahim
مأمور بنده خدا آمده دم در سوال‌هايي ميكنه كه نمونه اي از سوال‌هايي كه ازم پرسيد رو براتون مي‌نويسم كه ببينيد حق با من بود يا نه. تصور كنين. طبقه پنجم يك برج ۱۵ طبقه. مامور سرشماري: منزل شما به آب لوله كشي مجهز هست؟ من: «پ نه پ»، چاه داريم توي زيرزمين با دلو آب ميكشيم مياريم بالا. مامور سرشماري: اين كه توي قسمت فرزند نوشتين دخترتونه؟ من: «پ نه پ»، دختر همسايمونه، من چون عقده بابا بودن دارم، روزا مياد اينجا من اداي باباشو در ميارم. مامور سرشماري: آيا شما شهرنشين هستين؟ من: «پ نه پ»، اينجا برره ست، ما تابلوش رو عوض كرديم گذاشتيم الهيه. مامور سرشماري: سرويس بهداشتي داخل منزل هست؟ من: «پ نه پ» هر كي هرجا دلش خواست خودش رو ول ميكنه مامور سرشماري: پنجره نورگير داخل منزل هست؟ من: «پ نه پ»، تمامش رو گل گرفتيم كه خودمون رو آماده كنيم واسه خواب زمستاني مامور سرشماري: سند منزلتون مسكونيه؟ من: «پ نه پ» تجاريه، منتها ما چون عقل نداريم، ازش مسكوني استفاده ميكنيم. مامور سرشماري: آيا منزل شما مجهز به سيستم سرمايشي، گرمايشي هست؟ من: «پ نه پ»، هم ديگر رو موقع گرما “فوت” ميكنيم موقع سرما “ها
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 00:28
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زن نگاهِ محبت آمیزی به شوهرش میکنه. شوهر میگه : چیه پول میخوای؟ زن میگه : پـَـــ نــه پـَـــ خوشگلی نگات میکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
سوباسا به ایشیزاکی: توپ رو سانتر کنم میزنی تو گل؟ سوبا: پـَـــ نــه پـَـــ نگهش میدارم وضعم توپ بشه.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:43
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ