یافتن پست: #گل

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مامانم سفره رو پهن کرده . میگم میخوای شام بیاری؟ پـَـــ نــه پـَـــ می خوام گل های سفره رو آب بدم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:35
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به بابام گفتم بابايي سوييچ ماشينو ميدي به پسره گلت؟! گفت ميخاي بري دور دور کني تو خيابون؟ پ ن پ ميخام برم تو ماشين بشينم قام قام کنم!راننده بازي!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:25
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
طبقه بالایی داره توی خونه گل کوچیک بازی میکنه ، رفتم درشونو زدم میگه صدای ما اذیتتون میکنه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم بگم مواظب باشید بازیکن دو اخطاره توی زمین نفرستید که بعدا گندش دربیا
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:16
+3
حمید
حمید
دوستم ميپرسه تو هم مثل من به طبيعت و دريا و گل و چيزاي رمانتيك علاقه داري؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ من فقط به زباله دوني و آشغال و توالت عمومي و چيزاي چندش آور علاقه دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 20:22
+3
رضا
رضا
شاید آن روز که عاشق بودم، آسمان دلم آبی تر بود

ساده تر بود برایم پرواز...

ساده تر بود برایم آواز...

شاید آن روز به اندازه ی عاشق شدنم

وسعت آبی دنیای پس پنجره ها، آینه ها

اندکی قابل سنجیدن بود..

دست های پر از احساس وتماشایی گل، خواهشی در طلب چیدن و بخشیدن بود.

ولی افسوس از آن عشق و هوا

با من گمشده در خویش خبر نیست دگر!؟

با من گمشده در خویش خبر نیست دگر.........!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 17:19
حمید
حمید
عشق، گلي‌ست كه در وجود تو مي‌رويد. فقط كافيست زمينه را مهيا كني. خود را به روي بي‌كران باز كن: عشق، مي‌آيد و در دل تو خانه مي‌كند. ابتدا، خود باش. ابتدا، خود را بشناس و با خود انس بگير. عشق، پاداش اين انس و آشنايي‌ست. عشق، پاداشي است از فراسو. عشق، ميهماني‌ست كه به دل‌هاي آشنا و بيدار سر مي‌زند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 14:30
yasaman
yasaman
به نيوتن گفتندبراي چي از افتادن سيب تعجب كردي نيوتن براي اينكه من زير درخت گلابي نشسته بودم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 15:53
+3
gha3m
gha3m
اين تير €———> بخوره به قلب کسي که قدر گلي مثل تو رو ندونه. @ART_MAN
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 10:38
+1
ebrahim
ebrahim
پسر : عزیزم دختر : جانم ؟ پسر : گلم دختر : بله ؟ پسر : عشقم ... ... ... ... دختر : بله بله ؟ پسر : زندگیم دختر : باز هم اسمم یادت رفته ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 00:36
+2
ronak
ronak
فراموشــــــ کردنــــــت برایــــــم... مثــــــل آبــــــ خــــــوردن بــــــود ... از همــــــانــــــ آبــــــ هایــــــی که میــــــ پــــــرد تویــــــ گلــــــو ... و سالــــــها ســــــرفهــــ میکنــــــیم ... ܓ✿
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 22:48
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ