یافتن پست: #گل

ronak
ronak
دلم که می گیرد کودک می شوم ... کفش هایم تا به تا می شوند ... دستانی می خواهم که آرامم کنند ... مهربوونی که به فکر دلتنگی هایم شود ... و گلویی که بغض امانش را نبرد ... بهانه گیر می شوم ... نق می زنم که این را می خواهم .... که آن را می خواهم ... ولی هیچکس نمی داند ؛ که به جز تو هیــــــــچ نمی خواهم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 12:59
+1
sasan pool
sasan pool
همچیز در مورد کامارو.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:56
+3
omid
omid
اگر تو نبودی عشق نبود همین طور اصراری برای زندگی اگر تو نبودی زمین یک زیر سیگاری گلی بود جایی.... برای خاموش کردن بی حوصلگی ها اگر تو نبودی من کاملا بیکار بودم هیچ کاری در این دنیا ندارم جز دوست داشتن تو
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 20:47
+4
مهسا
مهسا
زندگی آینه ای شفاف است تو اگر زشت و یا زیبایی تو اگر شاد اگر غمگینی هر چه هستی تو در آینه همان می بینی شادیت را در یاب چون گل عشق بتاب تا در آینه ی هستی، گل هستی باشی...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 18:46
+4
رضا
رضا
خلاصه بهاری دیگر بی حضور تو از راه می رسد،... و آن چه که زیبا نیست زندگی نیست روزگار است، گل نیلوفر مردابه ی این جهانیم و به نیلوفر بودن خود شادمانیم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 18:23
+1
امیرحسین
امیرحسین
شورلت کامارو SS تیونینگ..........!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 17:40
+7
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو تلويزيون داره ازاين شركتاي گلدكوِِِئيست نشون ميده.خواهرم اومده ميگه يعني شركتشون هرميه؟؟؟؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ مكعب مستطيله درابعاده3در4
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 14:19
+4
mahdi
mahdi
تو تلويزيون داره ازاين شركتاي گلدكوِِِئيست نشون ميده.خواهرم اومده ميگه يعني شركتشون هرميه؟؟؟؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ مكعب مستطيله درابعاده3در4
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 13:44
+2
mahdi
mahdi
تو تلويزيون داره ازاين شركتاي گلدكوِِِئيست نشون ميده.خواهرم اومده ميگه يعني شركتشون هرميه؟؟؟؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ مكعب مستطيله درابعاده3در4
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 13:44
+2
gamer
gamer
متلک جدید : خوشه تو بخورم متلک روز: خوشگله خوشه چندی؟ فحش روز: مرتیکه بی خوشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 13:08
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ