mahdi
توی رستوران به گارسن می گم: آب دارین؟ می گه: واسه خورن می خواین؟ می گم: پـَـــ نــه پـَـــ گفتم تا غذامون حاضر شه یه دوشی هم بگیرم!
mahdi
رفتم اون دنیا ن[!] و منکر اومدن تو قبرم میگم اومدین سوال بپرسین؟ باهم میگن پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم تو رو باد بزنیم یه وقت گرمت نشه
mahdi
به طرف ایستگاه تاکسی ها رو نشون دادم . میگه : اینا تاکسی اند ؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ نمایندگی سیار ایرانسله!!
mahdi
رفتم سوپر مارکت میگم اقا ببخشید یه لامپ۱۰۰محبت کنین. اورده تست کرده میگه میبری؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ همین جا میخورم!
mahdi
خوابیدم.!!! سره کلاس دستمو بردم بالا سوال کنم.استاده میپرسه سوال داری؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم بینم کولر باد میده یا نه که خداروشکر حل شد!!
mahdi
رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون داداشم میگه یعنی مرده؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه!
mahdi
بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟ پَـــ نَ پَــــ من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم !
mahdi
یارو با ۱۶۰ تا سرعت زده به یه عابر پیاده ، عابره پرت شده ۲۰ متر اونطرفتر افتاده زمین هیچ ت******یم نمیخوره.دوستم میگه یعنی مرده؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره !
mahdi
شیشه رفته تو دستم , دارم از درد جیغ و داد می کنم به رفیقم میگم در بیار, میگه شیشه رو؟ میگم پَــــ نَ پَــــ , ادای من و در بیار شاد شیم !
mahdi
دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن .میگه در خونه رو؟ پَـــ نَ پَـــ در یخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها !